سرپرست تیم دو و میدانی سپاهان:

سپاهان بعد از ۲ دهه قهرمان لیگ دو و میدانی شد/ سطح مسابقات با کیفیت بود

سرپرست تیم دو و میدانی سپاهان درباره عملکرد این تیم اصفهانی در رقابت های لیگ برتر توضیحاتی را ارائه کرد.

عزیزالله مشفقی سرپرست تیم دو و میدانی سپاهان در گفت‌وگو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره قهرمانی این تیم در رقابت‌های لیگ اظهار داشت: خیلی خوشحالم‌که توانستیم در مسابقات فصل جاری با اختلاف نسبت به سایر تیم‌ها جام قهرمانی را به اصفهان ببریم. باشگاه ما دوباره پس از ۲ دهه بار دیگر قهرمان لیگ شد و فکر می‌کنم آخرین تیمداری و قهرمانی ما در لیگ به ۱۸ سال پیش برمی گردد که پس از آن دیگر شاهد حضور در لیگ نبودیم و امسال نایب قهرمانی را تبدیل به قهرمانی کردیم. این پیروزی ارزشمند را تقدیم مردم خوب اصفهان و تمام عزیزانی که برای اعتلای کشورمان از جان مایه گذاشتند می‌کنیم.

او افزود: به نظرم همین که فدراسیون دو و میدانی توانست مجوز‌های لازم را برای برگزاری مسابقات بگیرد خودش کاری ارزشمند بود و از این بابت از فدراسیون کمال تشکر و قدردانی را دارم. واقعیت این است که فدراسیون برای رونق دوومیدانی پس از چند ماه تعطیلی کاری بزرگ انجام داد. ورزشکارانی که حدود یک سال تمرین کرده بودند اگر لیگ برگزار نمی‌شد بدون شک انرژی لازم برای فعالیت نداشتند. امسال لیگ ما در صحت و سلامت کامل برگزار شد، زیرا فدراسیون از تیم خاصی حمایت نکرد. همچنین سطح رقابت‌ها خیلی باکیفیت بود.
مقدمات تاسیس آکادمی دو و میدانی را فراهم کرده ایم

سرپرست تیم دوومیدانی سپاهان بیان کرد: باشگاه بزرگی مانند سپاهان به هیچ کاری ورود نمی‌کند یا اگر ورود کند بهترین رد پا را از خودش بر جای می‌گذارد. همه جامعه دوومیدانی متفق القول به این نتیجه رسیده اند که ساختار تیم ما دارای بهترین نظم و انضباط بود. واقعا تمام ورزشکاران ما تلاش زیادی کردند و امیدوارم در ادامه مسیر هم بتوانیم حمایت‌های ویژه خودمان را از جامعه دوومیدانی و این قهرمانان که بی ادعا هستند داشته باشیم تا برای سالیان آینده هم برنامه ریزی بهتری برای حضور در مسابقات داخلی و بین المللی داشته باشیم. یکی از نکات مهم هم تاسیس آکادمی باشگاه سپاهان با مدیریت خوب محمدرضا ساکت در آینده‌ای نزدیک خواهد بود و مقدمات برای انجام این کار صورت گرفته است تا بتوانیم از ۱۰۰ ورزشکار دختر و پسر حمایت کنیم تا در آینده‌ای نزدیک از آن‌ها در تیم خودمان استفاده کنیم. در پایان هم جا دارد از مساعدت‌های ویژه عظیمیان، برکت و ساکت به همراه اعضای هیئت مدیره که در این مدت به صورت‌کامل از ما حمایت کرده اند کمال تشکر و قدردانی را داشته باشم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار