بانوی دو و میدانی کشورمان: رکوردم را با حمایت مربی خودم ارتقا دادم

بانوی دو و میدانی کشورمان درباره عملکردش در لیگ دو و میدانی و مقام سومی خود توضیحاتی را ارائه کرد.

الناز موسایی دونده ماده هفتگانه کشورمان در گفت وگو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره کسب مقام سومی در لیگ دوومیدانی بزرگسالان اظهار کرد: با وجود اینکه در رده سنی نونهالان فعالیت می‌کنم، خدا را شکر در مسابقات لیگ دوومیدانی توانستم با فاصله کمی نسبت به ورزشکاران مطرح این‌ ماده در جایگاه سوم قرار بگیرم. رکوردم را نسبت به سال‌های گذشته ارتقا دادم که بدون شک این اتفاق با کمک‌  امید عباس نیک مربی تیم ملی میسر شد.

او ادامه داد: با وجود شیوع ویروس کرونا، یک روز هم از انجام تمرینات غافل نبودیم. از مربی ام تشکر می کنم که با وجود سن کم من برای پیشرفتم از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند. در این چند سالی که در دوومیدانی حضور دارم این سعادت نصیب من شد تا بتوانم بار‌ها قهرمان ایران شوم. با تمهیداتی که مربی برای من در نظر گرفت توانستم از ۱۲ سالگی در لیگ بزرگسالان شرکت‌کنم.

من به عنوان استعداد دو و میدانی به کمیته ملی المپیک معرفی شدم

او افزود: من سال گذشته توانستم در ماده پنجگانه در المپیاد کشور مدال طلا را به دست آورم که این موضوع باعث شد نظر کمیته نوجوانان و جوانان فدراسیون دوومیدانی به سمت من معطوف شود تا به عنوان یک استعداد به کمیته ملی المپیک معرفی شوم.

قهرمان هفتگانه کشور تصریح کرد: تا زمانی که در تهران‌ سکونت داشتم هیچ گونه حمایتی از ما صورت نگرفت، اما پس از این اتفاق و سکونت در استان البرز شرایط برای ما بهتر شد. حمایت‌های مرادی رئیس اسبق هیئت دوومیدانی البرز از مربی من و همچنین روی کارآمدن هاشم خزایی نوید روز‌های خوشی را به ما می‌دهد.

موسایی گفت: ما از لحاظ تجهیزات و امکانات مانند دیگر کشور‌های آسیایی به روز نیستیم هر چند که از مسئولان توقع دارم هر طور شده از ما حمایت کنند تا بتوانیم هم پا با سایر کشور‌ها در مسابقات پیش‌رو بهترین مدال‌ها را برای کشورمان به دست بیاوریم. استعداد‌های فراوانی در دوومیدانی وجود دارند.

او در پایان با اشاره به برنامه‌های خود برای حضور در المپیک نوجوانان گفت: به دنبال این هستم تا بتوانم با انجام تمرینات منسجم رکورد شخصی خودم را ارتقا بدهم. تمام هدف من این است تا بتوانم نماینده شایسته‌ای برای کشورمان باشم.


بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار