مربی دو و میدانی سپاهان:

قصد داریم در قهرمانی دو و میدانی هت تریک کنیم

میرعلایی گفت: هدف ما کسب قهرمانی در مسابقات جوانان دو و میدانی است تا در این زمینه هت تریک کنیم.

عباس میر علایی مربی جوانان تیم دو و میدانی سپاهان در گفت وگو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به قهرمانی تیم سپاهان در لیگ دو و میدانی اظهار کرد: خوشحالم که توانستیم جشن قهرمانی را در ورزشگاه آفتاب انقلاب بگیریم و این جشن باشکوه را با حضور ساکت مدیر عامل باشگاه و همچنین رئیس هیئت دو و میدانی اصفهان تقسیم کنیم. خوشحالم در این ۳ مرحله برگزار شده از لیگ مسئولان کارخانه فولاد مبارکه سپاهان به خصوص عظیمیان رئیس کارخانه فولاد مبارکه اصفهان هرگز تحت هیچ شرایطی ما را تنها نگذاشتند و ما هم تلاش کردیم با قهرمانی، مزد زحمات آن‌ها را بدهیم. این قهرمانی نویدبخش روز‌های بهتری برای تیم ما در آینده است.

میرعلایی با اشاره به اینکه هدف ما کسب عنوان قهرمانی هم در لیگ جوانان است، گفت: خوشبختانه تیم جوانان سپاهان به طور کامل در شرایط خوب و مطلوبی قرار دارد و خدا را شکر ورزشکاران ما آماده و تنها منتظر این هستند تا تاریخ مرحله نهایی لیگ جوانان به ما اعلام شود تا بتوانیم در کسب عنوان قهرمانی هت‌تریک کرده و در این شرایط سخت دل مردم اصفهان را شاد کنیم.

او افزود: مشفقی به همراه مصطفوی در قهرمانی ما تاثیر به سزایی داشتند و با حمایتی که مدیریت باشگاه  انجام داد، آن‌ها توانستند با آرامش کارشان را انجام دهند و ماحصل آن کسب عنوان قهرمانی بود. قهرمانی متعلق به مردم دیار نصف جهان است و ما تنها وظیفه خود را انجام دادیم. یکی از برنامه‌های اصلی ما این است که بتوانیم در سالیان آینده از جوانان بومی خودمان در مسابقات بین‌المللی بیشتر استفاده کنیم.

پرداخت دستمزد به دوندگان یکی از امتیازات تیم سپاهان است 

مربی تیم دوومیدانی سپاهان تصریح کرد: لیگ امسال مثل هر سال بود، البته کمی جذاب‌تر بود، چون تیم‌های بیشتری شرکت کرده بودند و ورزشکاران بدون تیم نماندند. از شرایط تیم‌مان هم که اول شد، راضی هستیم. خوشبختانه سپاهان امتیاز‌هایی دارد که سایر تیم‌ها از آن بهره نمی‌برند که یکی از آن امتیاز‌ها پرداخت پول به موقع دو و میدانی‌کاران بود که باعث شد تا ورزشکاران با تعصب بیشتری به پیراهن این تیم عشق بورزند. به سایر تیم‌ها هم خسته نباشید می‌گویم که جانانه تلاش کردند تا بتوانند تیم خودشان را سرافراز و سربلند کنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار