رییس سازمان نوسازی مدارس کشور:

مدارس کانکسی در شرق کرمان جمع آوری می شوند

رخشانی مهر گفت: تمام‌مدارس کانکسی در بم و شرق استان کرمان تا پایان امسال جمع آوری می شوند و در حال حاضر ۹ مدرسه کانکسی در بم وجود دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، رخشانی مهر، رییس سازمان نوسازی مدارس کشور در سفر به بم با اشاره به این که تمام‌مدارس کانکسی در بم و شرق استان کرمان تا پایان امسال جمع آوری  می شوند ، گفت:در حال حاضر ۹ مدرسه کانکسی در بم وجود دارد و دانش آموزان در این‌ مدارس کانکسی در حال تحصیل هستند و این مدارس در زلزله سال ۸۲ بم به کلی تخریب شده اند.

رییس نوسازی مدارس کشور افزود : خوشبختانه حضور خیران مدرسه ساز در استان کرمان نسبت به سال های قبل بیشتر شده است و طی تفاهم نامه با اتاق بازرگانی استان کرمان ساخت ۱۲۰ پروژه مشارکتی  بالغ بر ۷۰۰ کلاس درس با اعتبار  ۳۰۰ میلیارد تومان در دستور کار قرار دارد.

رخشانی مهر تصریح کرد: سازمان نوسازی برای سال ۹۹حدود ۲هزار۳۵۰ میلیارد تومان برای مشارکت با خیران مدرسه ساز تامین اعتبار کرده است  و سهم استان کرمان تا امروز از محل اعتبارات ۹۹ پروژه‌های مشارکتی ۴۰ میلیارد تومان می باشد.

او گفت: تا پایان سال تحصیلی جاری سرانه فضا‌های آموزشی استان کرمان از چهار و نه دهم  به پنج دو دهم متر مربع خواهد رسید تا به میانگین سرانه فضا‌های آموزشی کشور نزدیک تر شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.