با حضور معاون وزیر انجام شد؛

افتتاح و آغاز ساخت طرح های نوسازی مدارس در کرمان

با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور، دبیرستان پسرانه آزادگان شهرستان بافت افتتاح و یک دبستان در ارزوئیه کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، صبح امروز مهرالله رخشانی مهر، معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور، صمد محمدی نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی و مهندس واعظی نژاد مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان و جمعی از مسئولان محلی و اولیای دانش آموزان، دبیرستان پسرانه آزادگان شهرستان بافت افتتاح و به بهره برداری رسید.

این پروژه با ۹ کلاس درس و ۱۳۳۰ متر مربع زیربنای آموزشی، ۳۲ متر مربع سرویس بهداشتی، ۷۶۰ متر طول حصارکشی، ۲ هزار و ۱۰۰ مترمربع محوطه سازی با اعتباری بالغ بر ۳میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان ساخته شده است.

رخشانی مهر در ادامه سفر خود در استان کرمان با حضور در شهرستان ارزوئیه پروژه دبستان حضرت خدیجه کبری (س) را کلنگ زنی کرد تا عملیات اجرایی این پروژه آغاز شود.

این پروژه آموزشی از محل اعتبارات دولتی در شهر ارزوئیه با ۶ کلاس درس و زیربنای ۶۰۰ متر مربع زیر بنای آموزشی ساخته خواهد شد.

پروژه‌های در دست اجرای دبیرستان ۶ کلاسه سیدالشهدا (ع) با ۸۱۸ متر مربع زیر بنای آموزشی و دبیرستان ۹ کلاسه زینبیه (س) با ۱۳۳۰ متر مربع زیر بنای آموزشی از جمله پروژه‌هایی بودند که رییس سازمان نوسازی مدارس کشور از نزدیک از روند اجرای آن‌ها بازدید کرد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.