افزایش و رونق تولید در پالایشگاه کرمانشاه

مدیر روابط عمومی شرکت پالایش نفت کرمانشاه گفت : افزایش و رونق تولید، اشتغال و رضایتمندی پرسنل تنها بخشی از موفقیت‌های پالایشگاه کرمانشاه و نشانگر اهلیت مدیریتی است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ محمدرضا امامی‌نیا مدیر روابط عمومی شرکت پالایش نفت کرمانشاه گفت : واگذاری موفق شرکت پالایش نفت کرمانشاه مانع ورشکستگی و تعطیلی آن شد.

او گفت : افزایش و رونق تولید، تنوع تولید در انواع فرآورده‌های ویژه، تبدیل وضعیت نیرو‌های پیمانکاری به قراردادی مستقیم و از بین بردن واسطه‌ای بنام پیمانکار، پیگیری مجدانه در پیشرفت و توسعه کمی و کیفی شرکت، افزایش و پرداخت به موقع حقوق و مزایا، پرداخت وام قرض الحسنه به همه کارگران شرکت، جذب و بکارگیری تعداد قابل توجهی از جوانان متخصص و جویای کار استان از جمله دستاورد‌های مثبت خصوصی سازی در پالایشگاه کرمانشاه است.

مدیر روابط عمومی پالایشگاه کرمانشاه افزود: پرسنل شرکت با ارسال نامه‌ای به رئیس قوه قضاییه رضایت و حمایت قاطع خود را از مدیریت بخش خصوصی شرکت اعلام داشته اند.

امامی‌نیا افزود: با توجه به آمار و مستندات در مجموع می‌توان گفت هر آنچه بعد از واگذاری شرکت پالایش نفت کرمانشاه انجام شده سیر صعودی و افزایشی داشته و تاکنون روند کاهشی در هیچ زمینه‌ای وجود نداشته است که این مهم دال بر وجود اهلیت و توانایی مدیریتی بخش خصوصی پس از چهار سال از واگذاری موفق شرکت است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار