بهره مندی بیش از ۷۳ درصد از خانوار‌های کرمانشاهی از گاز مایع

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه گفت : از ابتدای طرح الکترونیکی شدن گاز مایع (اواخر تیرماه ۹۹) بیش از ۷۳ درصد از خانوار‌های نفت سفید سوز استان، گاز مایع خود را با استفاده از کارت بانکی دریافت می‌کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ فریدون یاسمی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه با اعلام گزارشی از وضعیت توزیع گاز مایع با استفاده از کارت بانکی در کرمانشاه، گفت : از ۵۷ هزار خانوار فاقد گاز طبیعی، ۴۷ هزار مورد تائید شرکت پخش بوده است.

او گفت : از میزان تائید شده (۴۷ هزار خانوار)، بیش از ۳۳ هزار خانوار گاز مایع خود را از طریق کارت بانکی دریافت می‌کنند.

یاسمی با بیان اینکه پس از جلسات متعدد با پنج شرکت موزع گاز مایع در استان شاهد عدم همکاری برخی از آنان با طرح مذکور بودیم، افزود: چهار شرکت به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی با بیان اینکه برای رساندن گاز مایع با قیمت مصوب دولتی به مردم جدی بوده و با خاطیان برخورد خواهد شد، افزود: برای اینکه شهروندان کرمانشاهی فاقد گاز طبیعی برای دریافت گاز مایع دچار مشکل نشوند، منطقه اراک به عنوان معین استان کرمانشاه انتخاب می‌شود تا زمانی که مشکل شرکت‌های موزع گاز برطرف شود.

صادق آبادی سپس بر ثبت نام همه مصرف کنندگان گاز مایع تا پایان مهرماه تاکید کرد.

او هدف از اجرای طرح توزیع گاز مایع با استفاده از کارت بانکی را؛ تأمین رفاه شهروندان، جلوگیری از عرضه خارج از شبکه و استفاده غیرمجاز از گاز مایع و نیز ساماندهی توزیع فرآورده‌های نفتی با استفاده از کارت بانکی سرپرست خانوار در همه شهرستان‌های زیر پوشش این مناطق برشمرد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.