مسئولان گرانی‌های بی‌حساب و کتاب را حل کنند

امام‌جمعه مهریز گفت: مردم از گرانی‌های بی‌حساب و کتاب و قول‌هایی که عملی نمی‌شود ناراضی هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین عبدالرضا محی‌الدینی امام‌ جمعه مهریز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، گفت: مردم ایران از گرانی‌های بی‌حساب و کتاب و قول‌هایی که عملی نمی‌شود ناراضی هستند.

اوبا تاکید بر‌اینکه مسئولان در زمینه کنترل گرانی و نرخ تورم به‌طور ویژه نظارت کنند، افزود: مردم از گرانی تورم و فساد اقتصادی خسته شده‌اند.

خطیب جمعه مهریز اظهار داشت: چرا دولت به جوانان قول تأمین زمین و مسکنی می‌دهد که هنوز نمی‌تواند عملی کند و آن‌ها از زمینی که حق آن‌ها است محروم هستند.

او ادامه داد: مسئولان از درگیری‌های سیاسی بپرهیزید چراکه جز خیانت برای مردم چیزی ندارد.

امام جمعه مهریز گفت: آمریکا دنیا را بازی می‌دهد و هیچ اثری روی اقتصاد کشور ایران ندارد و همه ملت ایران می‌دانند که او یک روباه مکار است.

حجت الاسلام محی‌الدینی با اشاره به اینکه وقف یک سنت حسنه است،اظهار داشت: اگر ارگانی که متولی وقف است کم‌کاری در امور آن مسئله انجام دهد. نباید خیرین این سنت حسنه را کنار بگذارند.

امام‌جمعه مهریز با بیان اینکه باید نظارت کامل به امور وقف انجام شود، گفت: تصرف مالی که اجاره‌ بهای آن به‌ درستی پرداخت‌نشده است حرام و غیرقانونی است.

او ادامه داد: وقف نشان از احساس مسئولیت نسبت به دیگران، باعث تزکیه نفس، تقویت‌کننده روحیه مواسات و برادری است و در حوزه وقف در جامعه باید توجه ویژه‌ای شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار