توزیع ۶۵۰۰ بسته پوشاک و لوازم‌التحریر بین خانواده‌های محروم کرمانی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان گفت: ۶ هزار و۵۰۰ بسته پوشاک و لوازم التحریر امروز در قالب رزمایش کمک مؤمنانه بین خانواده‌های محروم و نیازمند این استان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، یحیی صادقی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان در مراسم توزیع ۶ هزار و۵۰۰ بسته پوشاک و لوازم‌التحریر بین خانواده‌های نیازمند و تحت حمایت این نهاد که با حضور فرماندهی قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق و در قالب رزمایش کمک مؤمنانه "ایران همدل" برگزار شد، به همکاری خوب قرارگاه جنوب شرق با کمیته امداد اشاره کرد و گفت: ابتدای مهرماه امسال نیز به مناسبت هفته دفاع مقدس، رزمایش کمک مؤمنانه با همکاری کمیته امداد و قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق به‌منظور توزیع سبد کالا بین خانواده‌های محروم و نیازمند برگزار شد.

او افزود: بخشی از ۶ هزار و ۵۹۹ بسته لوازم‌التحریر و پوشاک با تلاش ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و بخشی نیز در درون استان با همکاری ارتش تهیه و بین نیازمندان در حال توزیع است.

صادقی با بیان اینکه جمع‌آوری کمک‌های مؤمنانه همچنان ادامه دارد، ابراز امیدواری کرد: این مدل کار و این همراهی و همکاری تا زمانی که احساس نیازی در جامعه وجود ندارد، ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار