فرماندار بوشهر:

عادی انگاری برخی افراد، بقیه را درگیر کرونا می‌کند

عباس جمشیدی گفت: عادی انگاری برخی افراد در قبال کرونا دیگر افراد جامعه را درگیر می‌کند، بنابراین طرح آگاهی بخشی پیشگیری از کرونا با رویکرد فرهنگی در این شهرستان اجرا می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عباس جمشیدی فرماندار بوشهر در نشست با سازمان‌های مردم نهاد بوشهر بیان کرد: طرح آگاهی بخشی پیشگیری از کرونا با سه ضلع فرمانداری، بهداشت و درمان و سازمان‌های مردم نهاد در بوشهر اجرا می‌شود.

او ادامه داد: این طرح، برنامه‌ای کاملا فرهنگی است که هدف از اجرای آن فرهنگ سازی، توجیه موضوع و اعلام نگرانی‌های موجود درباره خطر کرونا به مردم است و برخورد با افراد در دستورالعمل این طرح قرار ندارد.

فرماندار بوشهر تاکید کرد: فعالیت این طرح مبتنی بر آموزش است، بنابراین سمن‌ها در امر آگاهی بخشی از برخوردی که سبب واکنش مردم شود، خودداری کنند.

جمشیدی افزود: در مرحله بعد از آموزش و آگاهی بخشی، برخورد با اصنافی که به تذکر‌های پی در پی توجه نکرده باشند به عهده بهداشت، گروه بازرسی، دادسرا و همکاران انتظامی است که در چارچوب مجازات تعیین شده با آن‌ها برخورد صورت می‌گیرد.


بیشتر بخوانید


او با اشاره به پر بودن بیمارستان‌های استان و شمار بالای مبتلایان، گفت: با توجه به اینکه عادی انگاری برخی افراد در قبال کرونا دیگر افراد جامعه را درگیر می‌کند بنابراین بر اساس مصوبه ستاد استانی کرونا از همه ظرفیت‌ها در فضای مجازی و حقیقی و به ویژه از قابلیت سازمان‌های مردم نهاد برای آگاه کردن مردم استفاده می‌کنیم.

فرماندار بوشهر در خصوص بازرسی از ادارات نیز عنوان کرد: در این زمینه مدیر مسئولیت رفتار کارمندان در اداره را به عهده دارد بنابراین تاکید می‌شود گروه‌های بازرسی در مراجعه به ادارات با مدیر دستگاه دیدار کنند و درصورتی که نقص و مساله‌ای وجود دارد او را درجریان بگذارند و تذکر دهند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.