معاون رئیس‌جمهوری به مقام شامخ شهدا در ارومیه ادای احترام کرد

رئیس‌جمهوری و رییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران، صبح امروز سه‌شنبه پس از ورود به ارومیه با استقبال استاندار آذربایجان‌غربی در مزار شهدای این شهر حضور یافت.

به گزارش خبرنگار‎ گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران که برای سفری یکروزه در راستای بررسی وضعیت خدمت رسانی به ایثارگران به ارومیه سفر کرده است، به همراه استاندار آذربایجان غربی با نثار گل و قرائت فاتحه، به مقام والای شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و همچنین مزار حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا حسنی، نماینده سابق  ولی فقیه در استان و امام جمعه سابق ارومیه ادای احترام کرد.

اوحدی در این سفر ضمن دیدار با حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه، از یک خانواده شهید، یک خانواده جانباز و یک خانواده آزاده نیز دلجویی خواهد کرد.

امضای تفاهم نامه همکاری در راستای ارتقای خدمت رسانی به ایثارگران با استاندار آذربایجان غربی و همچنین بررسی آخرین وضعیت مرکز توانبخشی جانبازان در ارومیه از دیگر برنامه‌های رییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران در ارومیه خواهد بود.

اوحدی همچنین در منزل یوسف رحیمی حیدرلو از آزادگان سرافراز دوران دفاع مقدس و خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی حضور می‌یابد.

انتهای پیام/ن م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.