پس از مرگ دانش‌آموز دیری باید اطلاع‌رسانی دقیق انجام می‌شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: پس از مرگ دانش‌آموز ۱۱ ساله در شهرستان دیر باید اطلاع‌رسانی دقیق انجام می‌شد تا از ایجاد تبعات و شبهات جلوگیری شود.

 مجید خورشیدی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مجید خورشیدی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر ظهر امروز در نشستی با حضور مسئولان امور قضایی، امنیتی و اجتماعی استان با بیان اینکه با اطلاع‌رسانی دقیق و به‌موقع از شبهات جلوگیری می‌شود بیان کرد: پس از مرگ دانش‌آموز ۱۱ساله در شهرستان دیر باید اطلاع‌رسانی دقیق انجام می‌شد تا از ایجاد شبهات جلوگیری شود.

او با اظهار تاسف از واقعه مزبور و ضمن تسلیت به خانواده عزادار این کودک افزود: تامین امنیت جانی و سلامت روانی کودکان باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد و هرگونه خطا در این زمینه قابل پذیرش نیست.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر مسئولیت وقوع هرگونه حادثه در زمینه کودکان و خردسالان را متوجه دستگاه‌های متولی دانست و عنوان کرد: این دستگاه‌ها باید امنیت این گروه سنی را در همه عرصه‌ها بیش از پیش تقویت و فراهم کنند.

خورشیدی با تاکید بر ضرورت اعلام نظر مسئولان در خصوص علت مرگ این دانش‌آموز برای افزایش اعتماد عمومی مردم گفت: باید توجه ویژه‌ای در پاسخگویی به افکار عمومی در ماجرا‌های گوناگون قبل از ایجاد شبهات شود چرا که اعتماد عمومی جامعه یک سرمایه مهم محسوب می‌شود و تقویت آن ضروری است.


بیشتر بخوانید

پرونده جان باختن دانش آموز دیری در دست بررسی است

آخرین جزئیات از ماجرای جان باختن دانش آموز دیری/ آموزش و پرورش: رسانه‌ها گمانه‌زنی نکنند

انگیزه خودکشی دانش آموز دیری مشخص نیست/ با تشویشگران اذهان عمومی برخورد می‌شود


او سکوت و اطلاع‌رسانی نکردن دقیق و شفاف پیرامون حوادث این‌چنین را سبب وارد شدن خدشه به اعتماد جامعه دانست و تاکید کرد: پس از مرگ دانش‌آموز ۱۱ ساله در شهرستان دیر باید اطلاع‌رسانی دقیق انجام می‌شد تا از ایجاد تبعات و شبهات جلوگیری شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با تاکید بر اظهار نظر مسئولان امر در این حوزه بیان کرد: برای حفاظت از گروه سنی کودک و خردسال باید توجه ویژه تا از آسیب‌هایی که متوجه آنان است جلوگیری شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.