شرکت پست نمایشگاه کتاب را رونق می‌دهد

در نشست معاون وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با معاون وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، بر نقش پست در رونق گرفتن نمایشگاه کتاب تهران تأکید شد.

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در نشستی که صبح امروز با حضور محسن جوادی معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، رمضانعلی سبحانی فر مدیرعامل شرکت ملی پست برگزاری نمایشگاه کتاب تهران را اقدامی مهم در رشد فرهنگ کتابخوانی ارزیابی کرد.

وی با اعلام آمادگی این شرکت برای مشارکت در برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب افزود: شرایط پیش آمده به خاطر شیوع ویروس کرونا، افزایش همیاری‌ها و همکاری‌ها را در اجرای برنامه‌هایی، چون نمایشگاه کتاب اجتناب ناپذیر می‌کند.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، اهمیت نقش خدمات پستی را در این شرایط بحرانی یادآور شد و تأکید کرد: از آنجایی که بازدید و ثبت سفارش‌های علاقه‌مندان از نمایشگاه کتاب به صورت مجازی انجام خواهد گرفت، پست نسبت به سال‌های گذشته نقش و وظیفه بیشتری پیدا می‌کند.


بیشتر بخوانید


جوادی معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز با یادآوری نقش مهم پست در نمایشگاه‌های کتاب سال‌های گذشته، خواستار مشارکت بیشتر شرکت ملی پست در نمایشگاه سال جاری شد.

وی تاریخ برگزاری نمایشگاه کتاب تهران در سال جاری را آذرماه اعلام کرد و افزود: به خاطر شرایطی که شیوع ویروس کرونا در کشور ایجاد کرد، ناچار به تعویق زمان برگزاری نمایشگاه و تغییر در شکل برگزاری آن شدیم.

جوادی ادامه داد: نمایشگاه امسال به صورت مجازی برگزار خواهد شد و به همین دلیل خواستار مشارکت فعال و بیش از پیش شرکت ملی پست در این رویداد هستیم.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تنظیم تفاهم نامه‌ای در این زمینه را ضروری دانست و اضافه کرد: همکاری و هماهنگی مستمر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با شرکت ملی پست، اقدامی مهم در راستای رشد فرهنگ کتابخوانی به شمار می‌آید و بر توسعه فرهنگی کشور تأثیر به سزایی خواهد داشت.

در این نشست ایوب دهقان‌کار مدیرعامل موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران، حسن عمیدی مدیرکل دفتر مدیرعامل، امور استان‌ها و ارتباطات و بابک افروز مدیر کل بازاریابی و توسعه کسب و کار شرکت ملی پست نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار