برگزاری مراسم عزاداری در خراسان رضوی بدون مجوز ممنوع است

سرپرست استانداری خراسان رضوی گفت: برگزاری هرگونه مراسم در خراسان رضوی بدون اخذ مجوز از سازمان تبلیغات اسلامی ممنوع است و با متخلفان برخورد سختگیرانه خواهد شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسن جعفری سرپرست استانداری خراسان رضوی در خصوص آخرین تصمیمات مدیریت خراسان رضوی در باره مراسم تعطیلات آخر ماه صفر گفت: تیم‌های بازرسی به منظور افزایش بازدید‌ها و برخورد با متخلفین به خصوص در این ایام با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و فرماندهی انتظامی خراسان رضوی افزایش یافته و نظارت‌ها بیشتر می‌شود.

او افزود: با توجه به دستور رئیس جمهوری از آنجا که ورود هرگونه خودرو شخصی دارای پلاک غیربومی به مشهد در این ایام ممنوع است، فرماندار این شهر با همکاری و هماهنگی نیروی انتظامی نسبت به اجرایی نمودن این ابلاغیه از صبح امروز "۲۴ مهرماه" اقدام می‌کند.

سرپرست استانداری خراسان رضوی ادامه داد: فرمانداران خراسان رضوی باید با تمام ظرفیت و رعایت تکریم محبین اهل‌بیت (ع) تمهیدات لازم به منظور نظارت بر شیوه نامه های بهداشتی در سطح شهرستان‌ها را به خصوص در ایام آخر صفر و زمینه برگزاری مراسم عزاداری را طبق دستورالعمل ابلاغی فراهم کنند.

جعفری بیان کرد: از ساعت ۱۵ امروز پنجشنبه فعالیت خطوط اتوبوسرانی عمومی درون شهری و قطارشهری در شهر مشهد تا صبح روز یکشنبه ۲۷ مهرماه تعطیل خواهد بود.
 

بیشتر بخوانید


او تصریح کرد: همچنین حضور و تردد در آرامستان‌ها ممنوع است و فقط بستگان درجه یک اموات به تعداد محدود می‌توانند جهت انجام مراسم در این مکان‌ها حضور یابند.

سرپرست استانداری خراسان رضوی تاکید کرد: تمامی مسیر‌های منتهی به حرم مطهر رضوی در سالروز شهادت حضرت امام رضا (ع) مشمول محدودیت ترافیکی شده و توسط ماموران راهنمایی و رانندگی مسدود خواهد شد.

جعفری تاکید کرد: توزیع هرگونه نذورات، نوشیدنی و اقلام خوراکی ممنوع است و خیران باید نذورات و کمک‌های خود را در قالب بسته‌های معیشتی در اختیار کمیته امداد و قرارگاه مواسات قرار دهند.
 
انتهای پیام//ف .ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.