جمعی از مسئولان دزفول طی پیامی از حضور ارزشمند مردم و مسئولان اندیمشک در مراسم تشییع شهید والامقام محمد بهروان تشکر کردند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید محمد علی قاضی دزفولی امام جمعه، علی فرهمند پورسرپرست فرمانداری ویژه و سید احمد آوایی نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی طی پیامی از حضور ارزشمند خیل عظیم مردم و مسئولان اندیمشک در مراسم تشییع شهید والامقام محمد بهروان تقدیر و تشکر کردند.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

دوباره شهید آورده اند، حجله بیارایید، اسپند دود کنید تابوت‌ها را گل باران کنید، یاران امام خمینی (ره) آمده اند، بی هیچ سهم خواهی، نشان و ادعا، آرام و بی هیاهو، پس از سال‌ها به وطن برگشته اند.

شهیدان محمد بهروان و مهدی نظری دو شهید بزرگوار دزفول و اندیمشک، یکی از کربلای خوزستان و عملیات رمضان و دیگری از سفر شام و دفاع از حرم، پس از سال‌ها فراق، به دیار خویش بازگشته اند.

شهیدانی که در تشییع پیکر پاک و مطهرشان، مردم و مسئولان دزفول و اندیمشک دوشادوش هم شرکت کردند تا دوباره شاهد اعجاز شهدا در ایجاد وحدت و همدلی و همگرایی، حول محور اسلام و ایران و ولایت باشیم، دزفول و اندیمشک از دیرباز با هم و همراه و همنفس هم بوده اند و تا همیشه خواهند بود.

رزمندگان این دو شهر در لشکر و تیپ ۷ حضرت، ولی عصر (عج)، سال‌ها در کنار هم جنگیده اند و بار‌ها خون پاکشان در هم آمیخته شده تا پیام وحدت این دو شهر شهید پرور تا همیشه بماند.

ضمن عرض تسلیت رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام مجتبی (ع) و امام رضا (ع) و تبریک و تسلیت به خانواده‌های معظم شهیدان محمد بهروان و مهدی نظری، از حضور ارزشمند، انقلابی و تاثیرگذار خیل عظیم مردم و مسئولان شهرستان شهیدپرور اندیمشک، در تشییع پیکر شهید والامقام محمد بهروان در دزفول، تشکر کرده و همه را به حفظ وحدت و همدلی، در زمینه منویات مقام معظم رهبری دعوت می‌نماییم.

سید محمد علی قاضی دزفولی امام جمعه دزفول
سید احمد آوایی نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی
علی فرهمند پورسرپرست فرمانداری ویژه دزفول

مراسم تشییع شهید بهروان

مراسم تشییع پیکر شهید بهروان

تشییع پیکر شهید بهروان در دزفول

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.