استفاده از سوزن دوخت برای پخت غذا عصبانیت کاربران را بر انگیخت

تلاش‌های یک مرد برای آشپزی در فستیوال ناندو پس از به اشتراک گذاشتن عکس غذایش در توئیتر، با واکنش شدید مردم روبرو شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، وقتی صحبت از ابراز علاقه به وعده‌های غذایی یا رستوران‌های مورد علاقه می‌شود، افراد به خصوص به صورت آنلاین نظرات تند و شدیدی از خود ابراز می‌کنند.

هنگامی که جشنواره ناندو برگزار می‌شود، بسیاری از مردم آماده می‌شوند تا هم نظر خود را در مورد غذا‌ها بدهند و هم اینکه بتوانند این غذا‌ها را در خانه طبخ کنند. این جشنواره محبوب آفریقای جنوبی میلیون‌ها طرفدار دارد و بسیاری برای سیاه کارت این زنجیره رقابت می‌کنند که فقط در دسترس افراد خوش شانس قرار می‌گیرد. دارنده این کارت انحصاری، می‌تواند فرصت بهره بردن از مرغ رایگان در طول یک سال را داشته باشد.


بیشتر بخوانید


تصویری از آشپزی یک مرد توسط کیت آستین به اشتراک گذاشته شد که در توئیتر به شوخی گفت: "این بسته‌بندی‌هایی است که با سوزن دوخت برای من دوخته شده است. " تصویر نشان می‌دهد دو بشقاب پر از گوشت مرغ، نان سیر و چیپس‌هایی که با فلفل قرمز پوشانده شده‌اند. بسیاری از آن‌ها برای استفاده از سنجاق‌ها برای نگه داشتن لبه‌هایشان ناراحت شدند. یک نفر در جواب گفت: "اگر نمی‌توانید یک بسته‌بندی درست نکنید، پس درست نکنید. " برخی از واکنش‌ها نیز کاملا بی رحمانه بود. یک نفر پرسید: "آیا آن نان سیر زیر چراغ پخته شد؟ "

تصویر این غذا با ۴ هزار بازتوئیت و ۶۶ هزار لایک مواجه شد. یک نفر پاسخ داد: "هرچه بیشتر به این موضوع نگاه کنید بدتر می‌شود" و دیگری اضافه می‌کند "هر قسمت از این غذا غلط است. "، اما برخی از آن‌ها بیشتر از این وعده‌های غذایی استقبال کردند و بازخورد‌های مثبتی نسبت به آن‌ها نشان می‌دادند.

آشپزی عجیب یک مرد و واکنش تند کاربران فضای مجازی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۵ ۲۷ مهر ۱۳۹۹
تقصیرکاربرابااون سنجاقها نبوده شایدشخصی نابینا کم بینا یا بچه ای ک خوبوبدوتشخیص نمیده یه هویی غذاراباسنجاق خورد.خیلی بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۶ ۲۷ مهر ۱۳۹۹
مردم ازغذاهای تکراری ولی غذای جدیدهم تاتست نکردم میترسم درست کنم خوشمزه نباشن حروم بشه کاشکی یه جاغذاهای مختلف رادرحدتست کردن میفروختند بخداایده جالبه برای کسانی که میخان شغلی داشته باشن وآشپزی هم بلدن بخصوص توشهرهای کوچک که هزینش هم کم باشه