شیوه عجیب زندگی زوج چینی سوژه رسانه‌ها شد

روش عجیب زوج چینی برای زندگی مشترک پس از ۳۰ سال، سوژه داغ رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، این روز‌ها بحث داغ بین یک زن و شوهر چینی بعد از ۳۰ سال زندگی مشترک، در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده است.

این زن و شوهر پس از گذشت زمان زیادی از زندگی مشترک، همچنان حساب و کتاب جدا از هم دارند و به اصطلاح خرج‌های خود را دنگی حساب می‌کنند. این زوج همچنان امور مالی، کار‌های خانه و حتی غذای داخل یخچال خود را جدا کرده‌اند. در بسیاری از نقاط جهان این موضوع عادی است، اما برای یک زن و شوهر که تجربه سه دهه زندگی مشترک دارند، کمی عجیب به نظر می‌رسد.

آقا و خانم چن، زوج سالخورده در تیانجین چین، از گذشته با هم مشکل داشتند و برای حل این مسئله خرج خود را از هم جدا کرده‌اند.


بیشتر بخوانید


برای مثال این زوج در یخچال قفسه‌های جدا دارند و هر کدام مواد غذایی خود را جداگانه در آن قرار می‌دهند. آشپزی هم به نوبت انجام می‌شود و آن‌ها حق استفاده از وسایل همدیگر را ندارند. جالب این‌جا است که این دو نفر برای ایجاد صلح و آرامش زندگی خود، به این توافق رسیدند و برای کار‌هایی که برای همه عجیب است، نمی‌جنگند. البته دیدگاه آن‌ها در زندگی مشترک بسیار در رسانه‌های اجتماعی چین بحث برانگیز شده است و کاربران این زندگی را ایده آل نمی‌دانند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سرباز
۰۸:۱۹ ۰۲ تير ۱۳۹۹
با وجود اختلافات طلاق نگرفته اند
Iran (Islamic Republic of)
" Sarbaze ,, Fadaeye ,, Rahbaram
۲۰:۱۲ ۰۱ تير ۱۳۹۹
سلام . اگر جناب آقای دکتر حسن روحانی ( رئیس جمهور محترم ) و اعضای کابینه اش ، نتونن با اکتفا به نیروهای مستعد داخلی و گام موثری در جهش تولید برندارند ، بزودی شاهد خواهیم بود که خانواده‌های ایرانی هم مجبور میشن که همین رویکرد رو در پیش بگیرند .
آخرین اخبار