بایدن: شرایط آمریکا در همه گیری کرونا در حال وخیم شدن است

نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از تشدید شرایط این کشور در همه گیری کووید ۱۹ خبر داد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، جو بایدن، نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت: همه گیری ویروس کرونا در آمریکا در حال وخیم‌تر شدن است.

بر این اساس، بایدن گفت: "در تلویزیون دیده اید که ترامپ مرا به خاطر زدن ماسک مسخره می‌کند؟ از آنجا که او از ایجاد فاصله فیزیکی خودداری می‌کند، طرفداران خود را به خطر می‌اندازد. حتی افراد خودش تخمین می‌زنند اگر ما فقط در سطح ملی ماسک بزنیم، در طی چند ماه آینده ۱۰۰ هزار نفر نجات می‌یابند".

وی افزود: "او مدام به ما می‌گفت این ویروس از بین می‌رود. من فکر می‌کنم دیشب در برنامه تلویزیونی که از شنیدن آن لذت نبردم ترامپ گفت مرحله سخت را پشت سرگذاشته است. این ویروس ناپدید نمی‌شود و در واقع، دوباره در حال افزایش است. همان طور که پیش بینی شده بود، شرایط کشور در برابر این همه گیری بدتر می‌شود".

بایدن گفت: "اگر من افتخار ریاست جمهوری شما را داشته باشم، بدون توجه به آنچه آن‌ها انجام می‌دهند، بر اساس قانون روش درمانی به صرفه را بنا خواهم نهاد. ما همچنین گزینه بیمه درمانی عمومی را به شما ارائه خواهیم کرد. این موضوع بیمه گران خصوصی را مجبور می‌کند حق بیمه را پایین نگه دارند و پوشش بهتری ارائه دهند، زیرا برای اولین بار آن‌ها مجبور خواهند شد به شما حق انتخاب بدهند".

وی تاکید کرد: "ببینید، همانطور که گفتم این اغراق آمیز و موضوعی واهی نیست. در ۱۰ نوامبر، دادگاه عالی آمریکا و دولت ترامپ این پرونده را تصویب می‌کند که قانون مراقبت مقرون به صرفه (اوباماکِر) به طور کامل لغو شود ".

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار