فیلسوف برجسته آمریکایی: شکست سختی در انتخابات نوامبر در انتظار ترامپ است

فیلسوف و محقق برجسته آمریکایی پیش بینی کرد رئیس جمهور فعلی آمریکا نمی‌تواند در انتخابات پیش رو حمایت لازم رای دهندگان آمریکایی برای ابقا در کاخ سفید را کسب کند.

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه المعلومه، فرانسیس فوکویاما، فیلسوف پرآوازه آمریکایی پیش بینی کرد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ شکست سختی در انتظار دونالد ترامپ است.

فرانسیس فوکویاما روز چهارشنبه در سخنانی در دانشگاه المستصریه عراق با پیش بینی شکست رئیس جمهور فعلی آمریکا گفت دونالد ترامپ در انتخابات آتی آمریکا شکست بزرگی را تجربه خواهد کرد.

بسیاری از تحلیلگران و محققان سیاسی انتظار دارند با توجه به محبوبیت بالاتر رقیب دموکرات ترامپ در افکارسنجی‌های عمومی و نیز عملکرد و اقدامات اشتباه او در مواجهه با بحران‌های آمریکا، ترامپ در دور دوم ریاست جمهوری نتواند رای لازم را برای ماندن در کاخ سفید کسب کند.

در حالی که انتخابات آمریکا وارد مرحله نهایی خود شده است، نظرسنجی‌های مختلف نشان می‌دهد نامزد دموکرات‌ها توانسته در جلب حمایت عمومی رکورد جدیدی را به نام خود ثبت کند. شکاف ۱۷ امتیازی میان بایدن و ترامپ در افکارسنجی‌های عمومی حتی از نتیجه نظرسنجی شبکه سی ان ان در اوایل ماه میلادی جاری نیز فراتر رفته است.

در حالی که کمتر از سه هفته به روز سرنوشت ساز انتخابات آمریکا باقی مانده و بر اساس داده‌های منتشره از سوی دانشگاه فلوریدا تاکنون بیش از ۱۳ میلیون آمریکایی در رای گیری انتخاباتی مشارکت داشته‌اند، نتایج نظرسنجی‌ها نگرانی‌های بسیاری را برای جمهوری خواهان از جهت از دست دادن انتخابات و سنا به وجود آورده است.

یافته‌های این نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد عملکرد بحث برانگیز ترامپ در ماه میلادی گذشته و نیز کارنامه افتضاح او در مدیریت کرونا موجب شده تا شانس بیشتر در انتخابات به نفع دموکرات‌ها باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۷ ۲۴ مهر ۱۳۹۹
دويست و پنجاه هزار آمريكايي رو فرستاده اون دنيا معلومه كه شكست سنگيني ميخوره
آخرین اخبار