سیستم‌های انتخاباتی آمریکا هک شدند

یک رسانه صهیونیستی اعلام کرده که سیستم‌های انتخاباتی آمریکا هک شدند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از عاروتص شوع، آژانس امنیت زیرساخت‌های آمریکا و پلیس فدرال این کشور چهارشنبه شب اعلام کردند که سیستم‌های انتخاباتی آمریکا هک شده است.

براساس آنچه نهادهای امنیتی آمریکا اعلام کردند، هکر‌ها به سیستم‌های انتخاباتی آمریکا دست پیدا کرده‌اند. آژانس امنیت زیرساخت‌های آمریکا البته این را هم گفته که با وجود اینکه هکرها توانسته‌اند به شبکه‌های دولتی آمریکا از جمله سیستم پشتیبانی نفوذ کنند، هیچ مستندی در خصوص این که داده‌های انتخابات به خطر افتاده، وجود ندارد.

گفتنی است، شبکه‌های آسیب دیده در این حمله سایبری شامل شبکه‌های فدرال و ایالتی، محلی، زیرساخت‌های حیاتی و سازمان‌های انتخاباتی است.

در حالی که تنها حدود دو هفته به انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا باقی مانده، نظرسنجی‌ها از پیشتازی بایدن حکایت دارد. ترامپ اما این نظرسنجی‌ها را نادیده می‌گیرد و معتقد است که رسانه‌های آمریکایی در این‌باره اخبار جعلی مخابره می‌کنند. 

دومین مناظره ریاست جمهوری بین دونالد ترامپ و جو بایدن به دلیل ابتلای رئیس جمهور آمریکا به ویروس کرونا از دستور کار خارج شده است. 

هر دو نامزد انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا تاکید کرده‌اند که تنها در صورت بروز تقلب، نتیجه انتخابات را واگذار خواهند کرد. تحلیلگران آمریکایی پیش‌بینی کرده‌اند که ترامپ در صورت شکست نیروهای تندرو و نژادپرست خود را دعوت به حضور در خیابان‌ها و ایجاد ناآرامی در کشور کند. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار