پلاک گذاری تراکتور‌های نهاوند تا پایان سال

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نهاوند گفت: تمام تراکتور‌ها در نهاوند تا پایان سال پلاک‌گذاری می‌شوند.

پلاک گذاری تراکتور‌های نهاوند تا پایان سالبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، کریم حاج باباعلی، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نهاوند اظهار کرد: طرح پلاک‌گذاری بیش از ۶۰ درصد تراکتور‌های بخش کشاورزی نهاوند از ابتدای سال جاری آغاز شده و پیش‌بینی می‌شود تمام آن‌ها تا پایان سال پلاک‌گذاری شوند.

حاج باباعلی گفت: این طرح در راستای ساماندهی ادوات کشاورزی شهرستان به منظور ارائه خدمات بهتر و هدفمند با هماهنگی مدیریت جهاد کشاورزی و همکاری نظام صنفی کشاورزی و پلیس راهور طی چند مرحله صورت گرفته است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نهاوند افزود: از ابتدای اجرای طرح در سال جاری تاکنون تعداد زیادی از تراکتور فاقد پلاک انتظامی در سطح شهرستان شناسایی شده که کار پلاک‌گذاری بیش از ۶۰ درصد آن‌ها تا کنون پایان یافته و مابقی نیز تا پایان سال شماره‌گذاری خواهند شد.

او ادامه داد: هدف از اجرای این طرح شناسنامه‌دار کردن و سنددار کردن تراکتور‌هایی است که فاقد سند هستند که با انجام آن علاوه بر رفع مشکل مالکین آن‌ها ساماندهی نظام تخصیص سوخت بر مبنای پلاک انتظامی نیز به اجرا در می‌آید.

حاج باباعلی ابراز داشت: بر اساس طرح ابللاغی تمام مالکین تراکتور‌ها فاقد پلاک انتظامی بدون در نظر گرفتن سال ساخت آن می‌توانند تا بازه زمانی اعلام شده نسبت به انجام شماره گذاری اقدام کرده تا سهمیه سوخت آنان دچار مشکل نشود.

او یادآور شد: با شماره‌گذاری ماشین‌های کشاورزی ضمن جلو گیری از قاچاق سوخت میتوان نیاز‌های ضروری بخش کشاورزی را به موقع تامین کرد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نهاوند در ادامه نهاوند را یکی از شهر‌های پیشرو استان در زمینه ادوات مکانیزاسیون کشاورزی عنوان کرد و بیان داشت: شهرستان نهاوند یکی از شهر‌های پیشرو استان است که از ضریب مکانیزاسیون بالایی برخوردار است به گونه‌ای که بیش از سه هزار و ۴۰۰ دستگاه انواع تراکتور و کمباین در آن مشغول فعالیت هستند.

او روند عملیات پلاک‌گذاری تراکتور در شهرستان را موفقیت‌آمیز برشمرد و گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در ۶ ماهه اول امسال تعداد تراکتور‌های کشاورزی پلاک‌گذاری شده به تنهایی بیش از مجموع شماره‌گذاری‌هایی است که در سال‌های ۹۷ و ۹۸ صورت گرفته است.

حاج باباعلی در پایان ضمن یادآوری مجدد به مالکین تراکتور‌های فاقد پلاک اعلام کرد: تا پایان سال جاری باید نسبت به انجام این کار اقدام کنند در غیر این صورت تردد آن‌ها ممنوع بوده و از آن جلوگیری می‌شود.

منبع: فارس

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.