رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان همدان گفت: تعویض پلاک، اینترنتی و پس از نوبت دهی سامانه پلیس امکان پذیر است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،  سرهنگ فکری رئیس پلیس راهور همدان با بیان اینکه خدمات تعویض پلاک از این پس اینترنتی است، از شهروندان خواست بدون دریافت نوبت  اینترنتی به مراکز تعویض پلاک مراجعه نکنند.

او افزود: شهروندان بر اساس شماره ملی و شماره تلفن همراه ثبت شده، مجاز به دریافت یک کد کاربری هستند و درج نشانی محل سکونت متقاضی الزامی است.

رئیس پلیس راهور همدان با تاکید براینکه متقاضیان می‌بایست به موقع در مرکز تعویض پلاک برای دریافت خدمات حاضرشوند، یادآور شد: در صورت تاخیر در موعد مقرر، با ارسال پیامک نوبت او لغو می‌شود.

فکری بیان کرد: در صورت نقص مدارک و ایراد احتمالی، شهروندان تا پایان وقت اداری همان روز مجاز به دریافت خدمات هستند و در غیر اینصورت  در روز‌های بعد باید دوباره نوبت بگیرند.

او با بیان اینکه دریافت نوبت برای خودرو‌های نوشماره و وارداتی بدون پلاک، فقط با شماره شاسی امکان پذیر است، گفت: امکان دریافت پلاک تهران از مرکز تعویض پلاک شهر همدان وجود ندارد.

رئیس پلیس راهور  همدان گفت: متقاضیان دریافت پلاک، می‌بایست ابتدا به سایت اینترنتی راهور به نشانی Rahvar ۱۲۰.ir مراجعه و سپس وارد گزینه ثبت نام کاربران شده و نام، نام خانوادگی، کد ملی، شماره تلفن همراه مالک و رمز عبور را وارد کنند و پس از ذخیره سازی به سامانه نوبت دهی اینترنتی بازگشته و استان و شهر، نوع خدمات و محل مرکز تعویض پلاک و نوع وسیله نقلیه انتخاب کنند. پس از پایان مراحل ثبت نام، پیامک به گوشی تلفن همراه متقاضی ارسال و برابر این نوبت ارائه شده بایستی به مرکز تعویض پلاک مراجعه کند.

فکری با اشاره به رایگان بودن هرگونه  نوبت دهی اینترنتی، درباره هرگونه سوء استفاده افراد فرصت طلب و سودجو در این خصوص هشدار داد و گفت: این سامانه به گونه ای طراحی شده است که به هیچ عنوان امکان فروش نوبت اینترنتی وجود ندارد و فقط مالک وسیله نقلیه می‌تواند در این سامانه ثبت نام و نوبت دریافت کند.

انتهای پیام/د.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.