رئیس دانشگاه خوارزمی:

تشکیلات و ساختار دانشگاه خوارزمی بازنگری می‌شود

حبیبی گفت: طرح اولیه بازنگری ساختار دانشگاه خوارزمی به کمیسیون دائمی ارسال و موافقت ضمنی آن اخذ شده است.

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، سومین جلسه شورای دانشگاه خوارزمی در سال ۹۹ با حضور ریاست دانشگاه، معاونان، مدیران و روسای دانشکده ها، پژوهشکده‌ها به صورت مجازی برگزار شد.

موضوع این جلسه در خصوص فعالیت‌های انجام شده در دانشگاه، نوسازی ساختار و تشکیلات دانشگاه و دانشکده‌ها و تعیین شرایط انتخاب اعضای هیات ممیزه دانشگاه بود.

در ابتدای جلسه عزیزالله حبیبی، رئیس دانشگاه خوارزمی با توجه به شروع سال تحصیلی جدید و اینکه دانشجویان جدید الورود هنوز وارد دانشگاه نشدند از همه مدیران و اعضای هیأت علمی خواست که با در نظر گرفتن شرایط کرونایی، در همه زمینه‌ها تدابیر لازم را جهت ورود دانشجویان اتخاذ کنند به نحوی که هم از لحاظ پاسخگویی و هم از لحاظ اطلاع‌رسانی مشکلی وجود نداشته باشد.

او در خصوص طرح بازنگری ساختار دانشگاه گفت: جلسات اولیه در خصوص تغییر ساختار دانشگاه برگزار شده و طرح اولیه آن به کمیسیون دائمی ارسال و موافقت ضمنی آن اخذ شده است. قرار است در آینده نزدیک مجدد در کمیسیون دائمی هیات امنا مطرح شود و این به این معنا نیست که کار ما تمام شده است.

رئیس دانشگاه خوارزمی افزود: استقرار و ساماندهی وضع موجود منوط به پیگیری و تلاش مضاعف است و در این زمینه باید نظرات همه مدیران در دانشگاه تامین شود.

حبیبی تصریح کرد: برای تغییر تشکیلات و ساختار دانشگاه باید در همه زمینه‌ها تغییر به وجود آید باید بپذیریم که این تغییر از حوزه ریاست شروع شود. چابک‌سازی، کوتاه شدن مراحل تصمیم گیری، ایجاد دانشکده‌های جدید و... از جمله این کار‌هاست.

او گفت: روسا و معاونان دانشکده‌ها باید تمام تلاش خود را به کار گیرند تا شاهد تغییرات موثری در این زمینه باشیم.


بیشتر بخوانید


حبیبی در پایان بر پاسخگو بودن نسبت به دانشجو و فراهم کردن شرایط لازم برای رفع نیاز‌های دانشجویان تاکید کرد. 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار