رییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان :

پنج دستگاه تنفس مصنوعی به بیمارستان ولایت دامغان اختصاص یافت

دانایی گفت: پنج دستگاه تنفس مصنوعی پیشرفته به منظور ارایه خدمات درمانی گسترده‌تر به مبتلایان به کرونا به بیمارستان ولایت دامغان اختصاص یافته است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، نوید دانایی رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان گفت: دستگاه‌های ونتیلاتور موجود در بیمارستان ولایت کفاف مراجعین به آن بیمارستان را می‌داد، ولی در راستای پیش‌بینی شرایط آینده و با توجه به همه‌گیری کرونا، تعداد پنج دستگاه ونتیلاتور یا دستگاه تنفس مصنوعی پیشرفته به بخش‌های ویژه بیمارستان ولایت دامغان اختصاص یافته است.

او با اشاره به افزایش تعداد بیماران کرونایی افزود: پنج دستگاه ونتیلاتور پیشرفته به ارزش ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان ولایت نصب می‌شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در راستای توزیع تجهیزات سرمایه‌ای پزشکی، بیان داشت: با توجه به بررسی‌های به‌عمل‌آمده از سوی معاونت درمان این دانشگاه، این دانشگاه با تمام توان درصدد است تا تجهیزات سرمایه‌ای پزشکی بیمارستان‌های تحت پوشش را به همت معاونت غذا و دارو دانشگاه تهیه و جهت ارتقای خدمات به مراجعین بین بیمارستان‌ها توزیع کند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان بابیان اینکه اقلام خریداری‌شده بلافاصله برای بیمارستان‌های تحت پوشش ارسال‌شده است، افزود: از ابتدای شیوع کووید ۱۹ تاکنون کارکنان حوزه بهداشت و درمان استان به‌صورت شبانه روزی تلاش کرده تا تجهیزات موردنیاز تهیه و توزیع شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.