فرمانده انتظامی شهرستان ایلام خبر داد؛

دستگیری سارقان کفش آپارتمان‌های ایلام

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام از دستگیری ۴ نفز از سارقان کفش در آپارتمان‌های شهر ایلام خبرداد.

سرهنگ جمال موسوی فرمانده انتظامی شهرستان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت: به دنبال افزایش وقوع سرقت‌های کفش در آپارتمان‌های شهر ایلام، موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام اضافه کرد : روز گذشته و با هوشیاری ماموران کلانتری ۱۴ تعداد ۴ نفر از سارقان کفش در یکی از آپارتمان‌های شهر ایلام شناسایی شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه سارقان در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و کفش‌های مسروقه از آنان کشف شد، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام با تاکید بر اینکه تعامل مدیران ساختمان‌ها با کلانتری محل می‌تواند عاملی برای پیشگیری از وقوع چنین سرقت‌هایی باشد، تصریح کرد: از ساکنان محترم آپارتمان‌ها می‌خواهیم تا ضمن بستن درب ورودی، درب را برای افراد نا آشنا که به بهانه‌های مختلف قصد ورود به آپارتمان را دارند خودداری کنند.

سرهنگ موسوی خاطرنشان کرد: هزینه‌های پیشگیری از سرقت بسیار پایین‌تر از هزینه‌های خود سرقت است و می‌طلبد که همشهریان عزیز با رعایت نکات ایمنی راه‌های سرقت را از سارقان سلب کنند.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.