در خراسان رضوی صورت می گیرد؛

پرداخت سالانه ۲ هزار میلیارد ریال اجاره بها از سوی باشگاه‌های بدنسازی

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: باشگاه‌های بدنسازی و پرورش اندام در این استان ماهانه ۲۰ میلیارد ریال و سالانه حدود ۲ هزار میلیارد ریال اجاره بها برای اماکن ورزشی خود پرداخت می‌کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، فرزاد فتاحی مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: این آمار نشان می‌دهد گردش مالی باشگاه‌های پرورش اندام در خراسان رضوی و مشهد بسیار بالاست و همین موضوع می‌تواند برگ برنده‌ای برای توسعه اقتصاد ورزش در این استان باشد.

او به محدویت‌های اعمال شده بر فعالیت‌های ورزشی به خاطر شیوع کرونا در کشور اشاره کرد و افزود: با توجه به جایگاه شایسته کمی و کیفی پرورش اندام این استان در کشور و با رایزنی‌های صورت گرفته مدیران و مسئولان تصمیم گیرنده در دانشگاه علوم پزشکی مشهد، سرانجام با فعالیت باشگاه‌های ورزشی بدنسازی با رعایت ضوابط و شیوه نامه‌های بهداشتی موافقت شد.

بیشتر بخوانید

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی ادامه داد: عملکرد فعالیت باشگاه‌های بدنسازی خراسان رضوی نشان می‌دهد تخلفاتی مانند دارو فروشی و استفاده از مکمل‌های غیرمجاز در این استان کمتر از سایر نقاط کشور است و از سوی دیگر توصیه می‌شود این باشگاه‌ها فضای مناسبی را برای میزبانی از جوانان فراهم نمایند.

فتاحی به تشکیل مجمع انتخابات رئیس فدراسیون بدنسازی در آینده اشاره و بیان کرد: هیات بدنسازی خراسان رضوی با توجه به شایستگی‌های خود لازم است پیشنهادات و مطالبات خود را از این فدراسیون درخواست نماید.
 
انتهای پیام// م.ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.