از کشف قاچاق احشام تا بار کجی که به البرز نرسید

مهمترین حوادث استان یزد در روز دوشنبه ۲۸ مهر ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، مهمترین حوادث استان یزد در روز دوشنبه ۲۸ مهر ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف قاچاق احشام در شهرستان خاتم

سرهنگ غلامرضا کشوری فرمانده انتظامی شهرستان خاتم، گفت: ماموران پلیس شهرستان هنگام کنترل محور‌های مواصلاتی، یک دستگاه کامیون بنز را به ظن قاچاق شناسایی و متوقف کردند.

 کشوری افزود: ماموران در بازرسی از این کامیون ۷۰ راس دام قاچاق فاقد مجوز دامپزشکی را کشف و دو متهم را دستگیر کردند.

او ارزش برآورد شده این محموله قاچاق را دو میلیارد ریال بیان کرد و گفت: متهمان احشام فاقد مجوز دامپزشکی را از غرب کشور بارگیری و قصد انتقال به یزد را داشتند که دستگیر و تحویل مراجع قانونی شدند.

کشف ۱۲۰ کیلوگرم مواد افیونی در تفت

سرهنگ وحید احمدی، فرمانده انتظامی شهرستان تفت گفت: با هدف تداوم اجرای طرح ارتقاء امنيت اجتماعی و کنترل مجرمان سابقه دار، طرح پاکسازی، شناسايی و دستگیری قاچاقچیان هفته گذشته در دستور کار پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ احمدی ضمن اشاره به چندین عملیات ضربتی پلیس در محلات مختلف شهرستان و دستگیری ۱۲ خرده فروش مواد افیونی، ادامه داد: در مجموع ۱۲۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در بازرسی از مخفیگاه متهمان کشف شد.

او در پايان با بیان اینکه متهمان تحویل مراجع قانونی شدند، از عموم شهروندان خواست، هرگونه اطلاع از فعاليت توزيع کنندگان موادمخدر را به مرکز فوريت هاي پليسی ۱۱۰ گزارش كنند.

بار کجی که به استان البرز نرسید

سردار عباسعلی بهدانی فرد، فرمانده انتظامی استان یزد،گفت: شب گذشته مأموران ایستگاه بازرسی شهید مدنی یزد هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون ولوو مشکوک شدند و آن را برای بازرسی به پارکینگ هدایت کردند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه این کامیون از شرق کشور عازم استان البرز بود، ادامه داد: ماموران در بازرسی از کامیون ۱۸۰ کيلوگرم ترياک را از داخل کابین راننده کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان یزد با اشاره به این که در این عملیات دو متهم دستگیر شدند، خاطر نشان کرد: متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار