پیشرفت ۷۰ درصدی درمانگاه خیریه ولیعصر شیراز

خیربنیان‌گذار و سازنده اسکلت درمانگاه خیریه، ولی عصر (عج) محله سهل آباد شیراز پیشرفت این مرکز درمانی خیریه را ۷۰ درصد اعلام کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهرداد خائف گفت: درمانگاه خیریه ولی عصر (عج) در منطقه بسیار کم برخوردار سهل‌آباد شیراز با همت مجمع خیرین فرهنگ ساز و شهرساز و همراهی شهرداری شیراز و به همت خیریه اسلامی در حال احداث است.

او با اشاره به اتمام رسیدن مرحله سفت کاری و نماسازی، از اجرایی شدن مرحله تاسیسات داخلی خبر داد و گفت: با کمک‌های خیریه اسلامی و جذب آقای اوجی و خانم رستم پور از خیرین محترم، تلاش برای سرعت بخشیدن به تکمیل پروژه ادامه دارد.

خائف در عین حال، افزایش شدید قیمت اقلام مختلف را یکی از موانع جدی کار دانست و گفت: اکنون بیش از هر زمانی نیازمند همراهی خیران هستیم، چون یک طبقه نیز به عنوان بخش دیالیز به درمانگاه اضافه شده است.

او اعتبار هزینه شده برای این پروژه را بابت زمین، عوارض و بنا تاکنون حدود ۵ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: این هزینه توسط شهرداری و مجمع خیرین فرهنگ ساز، خانواده مرحوم حسین خائف، آقای اوجی و خیریه اسلامی، تقبل و پرداخت شده است.

خائف گفت: امیدواریم که با توجه به نیاز ساکنان سهل آباد به عنوان یکی از محله‌های کمتر برخوردار شیراز به یک مرکز درمانی مناسب، هرچه سریعتر مراحل احداث طی و پروژه آماده بهره برداری شود.

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.