مدیرعامل شرکت مخابرات مطرح کرد؛

سرعت و دقت دو فاکتور اثربخش در بازرسی‌ها است

مدیرعامل شرکت مخابرات سپردن امور نظارتی و بازرسی به افراد متخصص و مجرب را موجب ارتقاء سلامت و کارآمدی شرکت مخابرات دانست.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سید مجید صدری، مدیرعامل شرکت مخابرات در جلسه کاری به صورت ویدئوکنفرانسی، همراه با معاونین، مدیران ستادی و مدیران بازرسی تمامی مناطق، ضمن قدردانی از رویکرد جدید مرکزبازرسی، اظهار داشت: وجود بازرسی پویا نتیجه تخصص گرایی و بکارگیری بهینه کارکنان دراین حوزه است.

وی با تاکید برحفظ آبرو، احترام، شأن و جایگاه افراد تصریح کرد: اداره بازرسی و پاسخگویی به شکایات نقش بسزائی در سالم سازی و ارتقاء سلامت اداری دارد و باید پناهگاه ذی نفعان شرکت باشد.

مدیرعامل شرکت مخابرات با اشاره به اهمیت نظارت و بازرسی گفت: باید هرچه در توان داریم برای تقویت این حوزه در شرکت مخابرات ایران بکوشیم. وی گفت: نظارت و بازرسی در عین دقت و ریزبینانه بودن باید به موقع و سریع باشد و دو فاکتور سرعت و دقت در کنار هم است که یک بازرسی را اثربخش می‌کند. در عین حال باید توجه داشت که در بازرسی‌ها دقت فدای سرعت و سرعت نیز فدای دقت نشود.

در این جلسه همچنین رضوانی مدیر کل بازرسی شرکت مخابرات ایران، عملکرد حوزه بازرسی را درخصوص سند راهبردی، برنامه‌های عملیاتی و آتی تشریح کرد و گفت: خدمت رسانی و پویایی با ارائه راهکار تخصص گرایی و بکارگیری بهینه کارکنان در این حوزه صورت می‌گیرد. گفتنی در پایان جلسه مهندس صدری به سوالات برخی از مسئولان بازرسی در مناطق پاسخ دادند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.