شانه سازی محور منوجان- بندرعباس

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان منوجان گفت: ۲۲ کیلومتر شیب شیروانی و شانه سازی محور منوجان- بندرعباس در جنوب کرمان اجرا شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،علی محبی ،رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان منوجان گفت: با توجه به اینکه محور منوجان – بندرعباس بعنوان محور ترانزیتی از محور‌های مهم  در حوزه جنوب استان کرمان است ، انجام پروژه‌های ایمنی این محور در دستور کار جدی مجموعه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان قرار گرفته است.

علی محبی افزود: با توجه به حجم تردد کامیون‌ها و تریلر‌ها در این محور ایجاد شیب شیروانی و شانه سازی ۲۲ کیلومتر از این محور که از یک ماه گذشته آغاز شده بود به اتمام رسیده است.

او گفت: وجود شانه مناسب و شیب شیروانی در حاشیه راه در زمان بروز حوادث رانندگی و خروج از محور خودرو نقش تاثیر گذاری در کاهش حوادث جانی و مالی دارد.

محبی با اشاره به اینکه در این محور ۴۵۳ تابلو وعلائم ایمنی نصب شده است از انجام و رفع مشکل روشنایی در دو نقطه تقاطی فرعی به اصلی در سه راهی سر راس و همچنین محل ایست و بازرسی شهید شعبانی خبر داد و گفت: با همت کارشناسان فنی اداره ایمنی و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان مشکلات ایمنی این محور شناسایی و در حال رفع این نقاط هستند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان منوجان گفت:تجهیز این محور به رصد الکترونیک تردد شمار‌، دوربین‌های ثبت تخلفات و نظارت تصویری هم به ایجاد ایمنی بیشتر در این محور کمک قابل توجهی می‌کند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار