انجام بیش از ۳ هزار نمونه کروناویروس طی ۲۴ ساعت گذشته

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز از انجام ۳ هزار و ۱۵۱ تست در آزمایشگاه‌های تشخیصی مولکولی استان فارس طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهرزاد لطفی رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در یکصد و هشتاد و هشتمین نشست ستاد مدیریت بیماری کووید ۱۹ در دانشگاه، با اشاره به انجام ۳ هزار و ۱۵۱ تست در آزمایشگاه‌های تشخیصی مولکولی استان فارس طی ۲۴ ساعت گذشته، اظهار کرد: برای مدیریت بحران بیماری کووید ۱۹ در سطح استان، همکاری بین بخشی سازمان‌ها و ورود فرمانداران در شهرستان‌ها بسیار تاثیرگذار است.

او ضمن بررسی آمار نمونه‌های انجام شده آزمایش کرونا طی دیروز تاکنون در فارس، تصریح کرد: مراکز آزمایشگاهی تشخیصی کروناویروس در استان به صورت شبانه روزی در حال فعالیت هستند.

لطفی به بررسی آمار مبتلایان، موارد مرگ و میر، افراد بستری و بهبودیافته، روند خدمت رسانی به مبتلایان و موارد مشکوک در مراکز درمانی و عملکرد مراکز آزمایشگاهی تشخیصی کروناویروس و همچنین بررسی عوامل تاثیرگذار در افرایش ضریب ابتلای کادر درمان به بیماری کووید ۱۹ پرداخت.

علی اکبری معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این نشست با اعلام آمار مبتلایان و افراد بستری در مراکز درمانی و بیمارستان‌های فارس، درباره شیوه خدمت رسانی به مبتلایان و مراجعان در بیمارستان‌های شیراز و شهرستان‌های استان توضیحاتی ارائه داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار