مدیرعامل صنایع ملی مس ایران:

۳۰ هزار میلیارد تومان طرح صنعتی در کرمان کلنگ زنی می شود

مدیرعامل صنایع ملی مس ایران از کلنگ زنی بالغ بر ۳۰ هزار میلیارد تومان طرح جدید صنعتی ظرف یک ماه آینده با حضور وزیر صمت در استان کرمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، اردشیر سعد محمدی، مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس ایران در نشست ستاد استانی اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در ابعاد حقوقی و قضایی کرمان گفت: بالغ بر ۳۰ هزار میلیارد تومان طرح جدید صنعتی ظرف یک ماه آینده در استان کرمان کلنگ زنی می‌شود.

او افزود: این پروژه‌ها شامل تصفیه خانه آب در رفسنجان، واحد‌های تغلیظ در سرچشمه، خاتون آباد و ... است که با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت کلنگ زنی خواهند شد.

سعد محمدی با اشاره به اشتغال زایی بالای این پروژه ها، بیان کرد: برای تامین قطعات مورد نیاز صنعت مس از صنایع قطعه سازی استان و حمایت از این واحد‌ها آمادگی کامل داریم.

 او گفت: به لحاظ قانونی زمانی که بخواهیم قطعات داخلی بسازیم، باید آگهی عمومی کنیم و به لحاظ قانونی، چون شرکت بورسی هستیم؛ اگر یک سهامدار از سیستم شکایت کند که حق و حقوق وی از بابت صرف و صلاح رعایت نشده در بورس محاکمه خواهیم شد و از این رو باید در شرایط پیش رو؛ اگر باور داریم که شرایط خاص است، با مدیریت خاص در حوزه‌های مختلف ورود کرده و تحت نظر نهاد‌های نظارتی اقدام کنیم.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: در شرایط کنونی؛ اگر سیستم‌های نظارتی تشخیص می‌دهند که باید تلاش شود تا بنگاهی روی زمین نماند، باید ساز و کاری ایجاد شود که این‌ها در آینده تبدیل به پرونده نشود.

او با اشاره به اینکه برخی مجموعه‌های داخلی به منظور کاهش قیمت از کیفیت کار می‌کاهند، تصریح کرد: این یکی از مشکلات واحد‌های صنعتی برای تامین قطعات از واحد‌های داخلی است؛ زیرا اگر بخواهیم در مقام قیاس قرار دهیم، برخی‌ها می‌بازند.

سعد محمدی بر توجه واحد‌های تولیدی قطعات در استان به موضع کیفیت، قیمت و سرعت در ساخت تاکید کرد و افزود: در حد توان از واحد‌های قطعه سازی در استان کرمان حمایت می‌کنیم.

 انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار