کارگاه‌ های جنبی آنلاین در دو بخش ثابت و متحرک "دومين جایزه سال استیکر"

کارگاه های جنبی آنلاین آموزشی در دو بخش ثابت و متحرک دومین دوره جایزه سال «استیکر» برگزار می شود.

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در دومین دوره جایزه سال «استیکر» که به دبیری سید مسعود شجاعی طباطبایی برگزار می‌شود، کارگاه‌های آموزشی آنلاین نیز برگزار خواهند شد.

تشکیل کارگاه‌های جنبی آموزشی آنلاین به منظور آشنایی هنرمندان با مبانی و اصول طراحی استیکر برگزار می‌شود تا هنرمندان بتوانند با ساختار و نوع طراحی استیکر‌های ثابت و متحرک آشنا شوند. تدریس بخش استیکرثابت را علی رادمند کاریکاتوریست، تصویرگر و انیماتور و طراح گرافیک بر عهده دارد. وی جوایز بسیاری در این عرصه از آن خود کرده است و استیکر‌های معروفی نیز طراحی و اجرا نموده که مورد استقبال کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته است.

همچنین تدریس بخش اصول و مبانی طراحی استیکر متحرک نیز بر عهده پدرام اعتمادی است. تصویرسازی، طراحی گرافیک، طراحی شخصیت، ویدئوگرافی و به صورت خاص انیمیشن دوبعدی از تخصص‌های اصلی این مدرس است.


بیشتر بخوانید


این کارگاه‌ها به عنوان بخش جنبی دومین جایزه سال «استیکر» از ۱۵ آبان ۹۹ به صورت آنلاین در تارنمای ویژه این رویداد و پیام رسان آیگپ آغاز می‌شود.

دومین دوره جایزه سال «استیکر» با توجه به استقبال هنرمندان از دوره پیشین این رویداد، توسط شبکه اجتماعی تمام خدمات آیگپ با همکاری رسانه‌ای سایت روز رنگ و همراه اول، به دبیری سید مسعود شجاعی طباطبایی برگزار خواهد شد.

آغاز این رویداد از مهرماه ۱۳۹۹ بوده و تا ۲۳ دی‌ماه سال جاری، همزمان با روز جهانی استیکر که اختتامیه این مراسم برگزار می‌شود، ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار