ایجاد بستر‌های لازم برای تسهیل فرآیند فعالیت‌های سوادآموزان

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت : بستر‌های لازم برای تسهیل فرآیند فعالیت‌های سوادآموزان در قالب سامانه الکترونیکی تحت وب در شهرستان‌ها، نواحی و مناطق استان ایجاد شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ هرمز نوروزی‌فرد معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت : در راستای بهره‌گیری سوادآموزان از فناوری‌های نوین، مقدمات فعالیت‌های سوادآموزی در سامانه تحت وب عملیاتی و پیش ثبت نام همه کاربران استان، شهرستان‌ها، نواحی و مناطق در این سامانه فراهم شده است.

او گفت : در این سامانه؛ توزیع حجم فعالیت، تعیین سرانه دوره‌های سوادآموزی، تحکیم و انتقال، ثبت اقلام تدارکاتی و آموزشی، تعیین حدود دسترسی کاربران با توجه به نوع مسئولیت و امکان استعلام در این سامانه راه‌اندازی شده است.

نوروزی‌فرد، تحصیل سودآموزان را با توجه به وضعیت بیماری کرونا در سه حالت حضوری، غیر حضوری و تلفیقی دانست و افزود: برحسب مصوبات ستاد کرونای استان و شهرستان‌ها فعالیت‌های سوادآموزی مطابق شیوه‌نامه‌ها اجرا خواهد شد.

او افزایش دقت در ارایه خدمات، امنیت داده‌ها و کاهش اشتباه کاربران را از ویژگی‌های بارز سامانه تحت وب اعلام کرد و افزود: با تکمیل بخش‌های مختلف سامانه، همه آموزش دهندگان قادر خواهند بود بخش عمده‌ای از کار‌های خود را بدون حضور در ادارات آموزش و پرورش انجام دهند که این موضوع باعث کاهش تردد و کمک به قطع رنجیره بیماری کرونا خواهد شد.

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: نهضت سوادآموزی استان کرمانشاه در ۲ سال گذشته رتبه اول کشوری کسب را کرده و پارسال بیش از ۱۴ هزار سوادآموز در دوره‌های آموزشی این معاونت آموزش دیده اند.

نوروزی‌فرد با بیان اینکه این معاونت تعهد دارد در سال جاری به ۹ هزار و ۹۰۰ نفر آموزش سواد آموزی دهد، افزود: هزار و ۴۰۰ نفر آموزش دهنده در نهضت سوادآموزی استان فعالیت می‌کنند و این افراد براساس تعداد افرادی که آموزش می‌دهند حق الزحمه دریافت می‌کنند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار