اجرای ۲۰ طرح کشاورزی در امیدیه با پرداخت تسهیلات

مدیر جهاد کشاورزی امیدیه گفت: ۲۰ طرح کشاورزی در این شهرستان با پرداخت تسهیلات از سوی بانک‌های عامل اجرا شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید داود علوی فرد مدیر جهاد کشاورزی امیدیه گفت: از اسفند ماه ۹۷ پس از انعقاد تفاهم نامه و موافقت نامه مشترک وزارت صنعت، معدن و تجارت با سازمان برنامه و بودجه کل کشور، ابلاغ شیوه نامه‌های اجرایی مربوطه، انعقاد قرارداد عاملیت با بانک‌ها و پیاده سازی فرآیند اعطای تسهیلات از طریق سامانه بهین یاب وزارت صنعت وارد فاز اجرایی شد.

او با اشاره به جذب تسهیلات برنامه تولید و اشتغال براساس بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه کشور در این شهرستان، افزود: بر همین اساس تا کنون ۲۰ طرح کشاورزی با اعتباری بالغ بر ۲۸ هزار و ۲۷۱ میلیون ریال در بانک‌های عامل شامل؛ پست بانک و بانک توسعه تعاون به بهره برداران پرداخت شد.

علوی فرد اظهار کرد: این تسهیلات که با هدف ایجاد و توسعه اشتغال جذب و پرداخت شده، شامل؛ ۱۳ طرح دامپروری با اعتبار ۱۹ هزار و ۶۱۰ میلیون ریال در بانک توسعه تعاون و ۶ طرح دامپروری و یک طرح گیاهان دارویی با اعتبار ۸ هزار و ۶۶۱ میلیون ریال در پست بانک است.

به گفته مدیر جهاد کشاورزی امیدیه، با پرداخت این تسهیلات برای ۲۰ نفر به صورت مستقیم و ۴۰ نفر به صورت غیر مستقیم اشتغالزایی شده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.