کسب درآمد ۳۳۰ میلیون دلاری تسلا طی سه ماه اخیر

شرکت تسلا توانسته طی ۱۵ ماه گذشته پیوسته در کسب درآمد خود رشد داشته باشد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت تسلا توانسته در فصل سوم سال ۲۰۲۰ بیش از ۳۳۰ میلیون دلار درآمد کسب کند. این پنجمین فصل پیاپی سوددهی شرکت تسلا است که نشان می‌دهد صنعت تولید اتومبیل‌های الکتریکی همواره در حال رشد قرار دارد.

سوددهی این فصل شرکت تسلا بیش از دو برابر سود کسب شده در فصل سوم سال ۲۰۱۹ است. در کل شرکت تسلا توانسته ۸.۷ میلیارد دلار درآمد کسب کند که ۵۷۹ میلیون دلار آن از فروش انرژی و ۵۸۱ میلیون دلار دیگر آن نیز از ارائه خدمات به دست آمده است. با وجود افزایش سوددهی شرکت تسلا، فروش این مجموعه در بخش اتومبیل‌های الکتریکی کمی کاهش داشته و از ۴۲۸ میلیون دلار در فصل دوم سال ۲۰۲۰ به ۳۹۷ میلیون دلار رسیده است.

شرکت تسلا نزدیک به ۱۴۰ هزار اتومبیل را در طی سه ماه اخیر به فروش رسانده است که رکورد فصل سوم هر سال خود را نسبت به سال ۲۰۱۹ شکست. این مجموعه همچنین حدود ۱۵۰ هزار اتومبیل جدید را وارد بازار کرد که رشد قابل توجه‌ای نسبت به ۸۲ هزار اتومبیل در فصل پیش به حساب می‌آید. 

افزایش تولید اتومبیل‌های تسلا تا پایان ۲۰۲۰


بیشتر بخوانید


افزایش تولید اتومبیل‌های تسلا تا پایان ۲۰۲۰

در تاریخ ۷ اکتبر ایلان ماسک با ارسال ایمیل به کارکنان خود از آن‌ها درخواست کرد تا میزان تولید کارخانه‌ها را افزایش دهند و رشد ۳۶ درصدی نسبت به سال ۲۰۱۹ داشته باشند. این یعنی شرکت تسلا باید تا انتهای سال ۲۰۲۰ تعداد ۵۰۰ هزار اتومبیل را تولید کند. تاکنون این مجموعه تنها ۳۱۸ هزار خودرو را وارد بازار کرده، این یعنی طی سه ماه آینده شرکت تسلا باید ۱۸۱ هزار اتومبیل دیگر را وارد بازار جهانی کند.

این شرکت همچنین اخیرا سعی کرده هزینه‌های خود را کاهش دهد. به دنبال این تصمیم تسلا حق بازگرداندن خودرو تا هفت روز توسط خریداران را از آن‌ها گرفت و همچنین موارد تحت پوشش گارانتی خودروها را کاهش داد. خریداران اتومبیل‌های تسلا اکنون به جای برخورداری از ۴ سال گارانتی خودرو تنها از یک سال گارانتی برخوردار می‌شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۹ ۰۲ آبان ۱۳۹۹
کپی برداری از ایرانخودرو و سایپا هست
آخرین اخبار