معرفی مدیرکل جدید ثبت اسناد و املاک چهارمحال و بختیاری

در آیینی با حضور معاون سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، مدیرکل جدید ثبت اسناد و املاک چهارمحال و بختیاری معرفی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، علی اصغر سلیمان روز پنجشنبه در آیینی با حضور معاون سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به عنوان مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان چهارمحال و بختیاری معرفی شد.

احمد رضا بهرامی رییس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری در این آیین با اشاره به اهمیت بحث سند تک برگی در کاهش تعارضات و مشکلات در بین مردم، کشاورزان، اراضی ملی و طبیعی گفت: بیشترین مساحت استان را اراضی ملی تشکیل می‌دهد، که صدور سند تک برگی و اجرای طرح کاداستر برای این اراضی ضروری است.


بیشتر بخوانید


او افزود: بازگرداندن حقوق تضعیف شده از بیت المال، رسیدگی به اراضی که تملک شده و در دادگستری پرونده‌سازی شده با اجرای طرح کاداستر و صدور سند تک برگی امکان‌پذیر می‌شود.

سید محمود بهرسی مدیرکل سابق ثبت اسناد و املاک چهارمحال و بختیاری گفت: تاکنون برای ۹۸ درصد اراضی ملی استان سند دفترچه‌ای صادر شده است.

او با اشاره به اینکه یک میلیون و ۱۵ هزار هکتار اراضی ملی در استان وجود دارد، افزود: سند تک برگی برای بیش از ۵۰ درصد این اراضی صادر شده است.

بهرسی با تاکید بر اینکه با صدور سند تک برگی از جعل، تخلف و دست‌اندازی در اراضی ملی و مسکونی جلوگیری می‌شود، از مردم خواست: تا نسبت به تغییر اسناد دفترچه‌ای به اسناد تک برگی اقدام کنند.

او به کسب رتبه سوم کشوری در صدور اسناد مالکیت روستایی با صدور ۷۰ هزار سند ثبتی اشاره کرد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.