اهدای بیش از ۵ هزار جلد کتاب به زائران امام رضا(ع) در طرح "رواق کتاب"

در ایام پایانی ماه صفر، در قالب طرح "رواق کتاب" ۵ هزار و ۲۰۰ جلد کتاب از سوی اداره تولیدات فرهنگی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی به زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی امام هشتم(ع) اهدا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، طرح «رواق کتاب» یکی از ویژه‌برنامه‌های دهه آخر صفر بود که به همت معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی به مدت ۱۰ روز در صحن قدس حرم مطهر رضوی اجرا شد.

در این مدت ۶ هزار و ۵۰۰ نفر از زائران و مجاوران در ویژه‌برنامه‌های این طرح از جمله مسابقات حضور پیدا کردند و با رعایت دستور‌های بهداشتی، از خدمات فرهنگی طراحی‌شده در این برنامه‌ها بهره‌مند شدند.

طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، تعدادی هدیه فرهنگی برای زائران و مجاوران خردسال، نوجوان و بزرگ‌سال تدارک دیده شده بود که در حوزه کودک ۱۷۰۰ جلد کتاب با عناوین خانه پدری، ابرک و دختر دانا، عماد و کاروان غول‌ها، ۵۰ جورچین بچین و ببین، ۵۰۰ تقویم و برچسب امام مهربانی‌ها، ۴۰ عدد هنر شن و ماسه به زائران خردسالی که در ویژه‌برنامه‌های «رواق کتاب» شرکت داشتند اهدا شد.
بیشتربخوانید

 
۳ هزار و ۵۰۰ جلد کتاب با عناوین قلب صبور، رفیق خوشبخت ما و ۴۰ عدد کارت‌پستال بوی بهشت برای بزرگ‌سالان از دیگر هدایای اداره تولیدات فرهنگی در «رواق کتاب» بود.

آیه‌های دخترونه، هنر دختر بودن، سکوی پرتاب، ماجرای یک سفر، و مجموعه شعر مثل باران عناوین کتاب‌های اهدایی به نوجوانان در «رواق کتاب» است. در مجموع، در طول دهه آخر صفر، ۵ هزار و ۲۰۰ جلد کتاب به همراه تعدادی محصول فرهنگی از سوی اداره تولیدات فرهنگی آستان قدس رضوی در برنامه‌های مختلف «رواق کتاب» به حاضران اهدا شد.
 
منبع:آستان  نیوز
انتهای پیام//ز.ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار