با حضور مدیر عامل شرکت ملی پست صورت گرفت؛

افتتاح جمعه بازار تمبر در موزه پست + تصاویر

مراسم آیین افتتاح جمعه بازار تمبر صبح ۲ آبان ماه در موزه پست برگزار شد.

موزه پست در رشت افتتاح  شدبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رمضانعلی سبحانی فر مدیر عامل شرکت ملی پست در مراسم آیین افتتاح جمعه بازار تمبر که صبح ۲ آبان ماه در موزه پست برگزار شد اظهار کرد: تمبر به عنوان نماد پست درآمده و تمبر سفیر فرهنگی کشورها و انسان ها بین یک دیگر است. وی همچنین افزود: بخشی از تاریخ را تمبر به تصویر میکشد و نشان میدهد که در آن مقطع چه اثر فرهنگی و سیاسی داشته است.

سبحانی فر بیان کرد: امروز این کسب و کار را از خیابان همجوار موزه پست به داخل موزه انتقال دادیم تا افراد بتوانند در یک مکانی مناسب کارشان را انجام دهند. او با بیان اینکه هر هفته جمعه ها این جمعه بازار بازگشایی می‌شود گفت: ما بر این کار نظارت داریم، اما نظارت مستقیم در اختیار انجمن تمبر است.

وی ادامه داد: تمبر و اسناد مرتبط در این موزه خرید و فروش می‌شود. در این کسب و کارهای ازاد، اتحادیه‌ها و انجمن ها باید بر قیمت اقلام نظارت کنند و خود مجموعه و انجمن تمبر باید نظارت مستقیم داشته باشد. مدیر عامل شرکت ملی پست در پایان بیان داشت: در حال حاضر برنامه افتتاح موزه پست را در رشت داریم و امیدوارم برای ۲۲ بهمن این موزه هم افتتاح شود.

افتتاح موزه پست در رشت

افتتاح موزه پست

افتتاح موزه پست

افتتاح موزه پست

افتتاح موزه پست

افتتاح موزه پست

افتتاح موزه پست در رشت


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سید
۱۸:۵۶ ۰۲ آبان ۱۳۹۹
همه جای دنیا بعد از چاپ تیراژ مشخصی
کلیشه
آن را می شکنندتا علاقمندان بتوانند سرمایه گذاری کنند
ولی ایران
کلیشه را نگه می دارد تاموقع نیاز دوباره چاپ کند
و....بازارش را به هم بزند
آخرین اخبار