شهردار حمیدیا:

نیروی انتظامی مظهر اقتدار و امنیت ملی است

شاکری گفت: نیروی انتظامی مظهر امنیت و اقتدار کشور و موثرترین مولفه امنیت است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  امیر شاکری، شهردار حمیدیا در حاشیه دیدار با مجموعه نیرو‌های انتظامی مستقر در کلانتری ۱۴ شهر حمیدیا با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، گفت: در تمام حوزه‌های مهم و حیاتی کشور از جمله حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی، سرمایه گذاری و غیره  نیروی انتظامی موثرترین مولفه در برقراری نظم و امنیت است.

او افزود: نیروی انتظامی با یگان‌های مختلف خود، با تمام وجود برای پیشگیری از وقوع جرم و تامین امنیت روانی و اجتماعی در حوزه‌های مختلف از جمله حفظ امنیت در مرز‌ها و جاده‌های کشور، فضای مجازی و حوزه‌های پیشگیری و آموزش در بطن جامعه حضور دارد و از هیچ تلاشی برای حفظ امنیت و آرامش شهروندان فروگذار نیست.

شاکری با بیان اینکه شهروندان حمیدیا قدردان زحمات شبانه روزی ماموران کلانتری ۱۴ این شهر هستند، اظهارداشت: حضور آن‌ها نقش بسیاری در تامین امنیت شهر داشته است.

شاکری در خصوص موضوع ساماندهی اتباع بیگانه در شهر حمیدیا با مشارکت نیروی انتظامی گفت: با نظارت فرمانداری یزد و همکاری نیروی انتظامی و شهرداری حمیدیا این مهم پیگیری می شود تا بخشی از چالش ها و مسائل این حوزه مرتفع می شود.

او در پایان از تهیه ۹ دوربین امنیتی برای نصب در مناطق اسدآباد، قاسم نقی و علویه شهر حمیدیا خبرداد و اظهار امیدواری کرد: این دوربین‌ها تا پایان آبان ماه جاری در مناطق مذکور نصب می‌شوند ونقش موثری در پایش تصویری از محلات خواهند داشت.

انتهای پیام/‌ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار