امام جمعه رودبار جنوب مطرح کرد:

پایان تحریم تسلیحاتی با گفتمان مقاومت

حجت الاسلام گروهی گفت:با گفتمان مقاومت تحریم تسلیحاتی پایان یافت و این مسئله، شکست آمریکا را در پی داشت اما مسئولان کشور بیشتر مراقب ترفند‌های آمریکا باشند چرا که در این مسئله زخم خورده هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حجت الاسلام  گروهی ،امام جمعه شهرستان رودبار جنوب در جمع مردم خداجو رودبار گفت:یکی از مصادیق تقوا این است که انسان در مسئله ولایت، ثابت قدم باشد.

او با اشاره به اینکه رهبری تاکید زیادی بر روی گفتمان مقاومت دارند افزود: ما با گفتمان مقاومت تمامی تهدیدات را به فرصت تبدیل کرده ایم و همین گفتمان باعث شکست داعش و پیروزی‌های انقلاب شده است.

حجت الاسلام  گروهی تاکید کرد:با گفتمان مقاومت تحریم تسلیحاتی پایان یافت و این مسئله، شکست آمریکا را در پی داشت اما نکته مهم این جریان به ویژه برای مسئولان کشور این است که بیشتر مراقب ترفند‌های آمریکا باشند چرا که در این مسئله زخم خورده هستند.

او گفت: عده‌ای  معتقد هستند که هر کدام از دو کاندیدای آمریکایی در انتخابات رای بیاورند زوال آمریکا را در پی دارد زیرا آمریکا روبه افول است.

حجت الاسلام  گروهی با اشاره به مسئله مهم مهدویت افزود: در دوران غیبت کسی از هلاکت نجات پیدا نمی کند، مگر کسی که اعتقاد راسخ داشته باشد که بعد از امام عسکری (ع) فرزندشان امام مهدی (عج) جانشین ایشان وآخرین امام است ،دومین کسی که نجات می‌یابد، کسی است که اهل دعا باشد و برای تعجیل در فرج آقا دعا کند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار