طرح احتمالی پرچم مریخ از نظر ایلان ماسک + عکس

ایلان ماسک در پاسخ به کاربری که تصویر زیبایی از لحظه پرتاب موشک فالکون ۹ به فضا منتشر کرده بود اظهار کرد آن عکس می‌تواند طرح پرچم مریخ باشد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به تازگی ایلان ماسک، مدیرعامل شرکت تسلا و اسپیس ایکس توئیتی را منتشر کرده که واکنش‌های بسیاری را با خود به همراه داشته است. وی در رابطه با پست یک عکاس به نام John Kraus نظر جالبی را منتشر کرد. عکاس مذکور روز جمعه تصویری را از لحظه پرتاب موشک فالکون ۹ به فضا ثبت کرده بود که در این تصویر موشک به شکلی دقیق و زیبا روبروی خورشید قرار داشت.

ایلان ماسک به تازگی با دیدن این تصویر در واکنش به پست جان کراوس نوشته است: "شاید این عکس باید طرح پرچم مریخ باشد". همان‌طور که بیشتر کاربران می‌دانند، برنامه زندگی در ماه یک هدف بزرگ برای ایلان ماسک است و او بیش از هر کسی دیگر بر روی این مسئله تمرکز دارد. وی پیش از این اعلام کرده بود که قصد دارد در سال ۲۰۲۴ سفینه‌های فضایی خود را با حضور چند انسان داوطلب به مریخ بفرستد.

طرح احتمالی پرچم مریخ


بیشتر بخوانید


در جواب به نظر ایلان ماسک در توئیتر جان کراوس تصویر جدیدی را منتشر کرد که این بار به جای خورشید مریخ پشت موشک قرار داشت. گفتنی است؛ این اولین باری نیست که شخصی برای پرچم مریخ اظهار نظر می‌کند. پیش از این در سال ۱۹۹۳ گرگ بئر نیز در کتاب سفر به مریخ پرچم مد نظر خود را توصیف کرده بود.

پرتاب موشک به مریخ

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۷ ۱۷ مهر ۱۴۰۲
پرچم‌منحوس شش رنگ چیزی جز نابودی نیست و من دشمنم با کسی که دشمن این پرچم‌منحوس نباشد
آخرین اخبار