با ارزش ترین برندهای جهان + اینفوگرافیک

با ده شرکت با ارزش جهان در این خبر آشنا شوید.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، فناوری یکی از پرطرفدارترین و مهم‌ترین حوزه‌های دنیا است که سالانه محصولات جدیدی را در اختیار انسان‌ها قرار می‌دهد. در دنیای فناوری شرکت‌های بزرگی وجود دارند که با ارائه محصولات خود و توسعه علم جهان زندگی را برای انسان‌ها آسان‌تر می‌سازند.

سالانه این شرکت‌ها گوشی‌ها، رایانه‌ها، گجت‌ها و وسایل مختلف دیگری را به دنیا معرفی می‌کنند و کاربران به دلیل علاقه شدید پیوسته اخبار مرتبط به این شرکت‌ها را دنبال می‌کنند. همان‌طور که مشخص است شرکت‌های بزرگ فناوری از دیرینه در این حوزه فعالیت داشته‌اند و قسمت زیادی از موفقیت آن‌ها به پشتکار و پایداری آن‌ها در این راه ارتباط دارد. با گذر زمان شرکت‌های فناوری ارزش خود را افزایش داده‌اند و در این راه با یکدیگر رقابت کرده‌اند. طی این مسئله برخی شرکت‌ها ارزش‌های فوق‌العاده‌ای پیدا کرده‌ و رکورد جهان را از آن خود کرده‌اند.

به دنبال این مسئله باشگاه‌ خبرنگاران جهان به صورت اختصاصی تصویرنگاشتی از با ارزش‌ترین برند‌ها و شرکت‌های جهان را منتشر کرده است تا کاربران از حجم دارای و ارزش هر یک از شرکت‌های بزرگ مطلع شوند.


بیشتر بخوانید


در تصویرنگاشت شکل گرفته ارزش شرکت‌های فناوری مانند سامسونگ، اپل، گوگل، مایکروسافت، فیسبوک و آمازون در کنار چند شرکت دیگر که در حوزه فناوری فعالیت ندارند قرار گرفته است.

در ادامه تصویر اختصاصی باشگاه خبرنگاران جوان از بار ارزش‌ترین شرکت‌های دنیا را مشاهده می‌کنید:

با ارزش ترین برندها

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۰ ۰۵ آبان ۱۳۹۹
پس سایپا چی
آخرین اخبار