تازه‌ترین محدودیت‌های کرونایی در استان کرمان

بر اساس تصمیم ستاد استانی مقابله با کرونا و به دلیل شیوع این ویروس، محدودیت‌ها و ممنوعیت‌هایی در سطح استان کرمان اعمال می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، چهل و ششمین جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا ویروس در محل سالن شهید مرتضوی استانداری کرمان برگزار شد.

بر اساس تصمیم ستاد و به دلیل شیوع ویروس کرونا در استان کرمان، محدودیت‌ها و ممنوعیت‌هایی در سطح استان اعمال می‌شود.

تمام مقاطع تحصیلی مدارس همچنان تا ۹ آبان ماه به شکل غیرحضوری برگزار می‌شوند و درس‌های نظری دانشگاه‌ها و کلاس‌های آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای، زبان و تمام مراکز آموزشی باید به صورت غیرحضوری باشند.

استخر‌های سرپوشیده، سالن‌های سینما و تئاتر، موزه‌ها و باغ موزه‌ها، تالار‌های پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی، برگزاری هرگونه مراسم اجتماعی، فرهنگی، مذهبی در مساجد و مصلا‌ها، همایش‌ها، باشگاه‌های ورزشی، کافه‌ها و قهوه‌خانه‌ها، باغ وحش و شهربازی‌ها تعطیل هستند.

مساجد و مصلا‌ها نمی‌توانند برنامه‌های خاص داشته باشند، اما برگزاری نماز جماعت با رعایت نکات و شیوه‌های بهداشتی بلامانع است.

تعطیلی یا کاهش ظرفیت تالار‌های پذیرایی به یک سوم نیز بر عهده فرمانداری‌ها گذاشته شد تا بر حسب شرایط شهرستان در مورد آن تصمیم‌گیری کنند.

برگزاری برنامه‌های ویژه مناسبت‌های هفتگی نیز تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند.

فرمانداری‌ها با کمک دانشگاه علوم پزشکی و کارخانجات تولید اکسیژن موظف به تامین نیاز بیمارستا‌ن‌های استان از جمله بیمارستان غرضی و امام رضا (ع) سیرجان هستند.

دورکاری کارمندان نیز با تصمیم مدیر اداره مربوطه خواهد بود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار