پیام تسلیت پورابراهیمی به مناسبت درگذشت حجت الاسلام انصاری

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی، درگذشت حجت الاسلام حاج شیخ محمد علی انصاری، پدر شهید «محمد حسین انصاری» را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدرضا پورابراهیمی، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی، درگذشت زنده یاد"حجت الاسلام حاج شیخ محمد علی انصاری، پدر " محمد حسین انصاری"  اولین شهید گرانقدر دوران انقلاب اسلامی استان کرمان را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

و بشر الصابرین الذین اذا اصابتهم مصیبه قالو انا لله و انا الیه الراجعون

خبر درگذشت مرحوم "حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ محمد علی انصاری” والد ارجمند اولین شهید گرانقدر دوران انقلاب اسلامی استان کرمان" محمد حسین انصاری" موجب اندوه و تاثر فراوان گردید.

بی شک همت و مجاهدت آن پدر والامقام در تربیت فرزندی انقلابی، مجاهد، فداکار و سلحشور تحت آموزه‌های قرآنی و تعالیم اهل بیت عصمت و طهارت (ع) که موجب افتخار برای ایران اسلامی به ویژه دیار کریمان شدند، برای همیشه ماندگار و الهام‌بخش مردم در پرورش نسل‌های تاریخ‌ساز و پیشرو در دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های دینی، انقلابی و ملی خواهد بود.

اینجانب فقدان آن روحانی جلیل القدر را به بیت مکرم شهید انصاری و مردم شریف و انقلابی شهرستان رفسنجان تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن فقید علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان و وابستگان صبر و اجر را مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/ب

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار