سرپرست هیئت فوتبال کرمان اعلام کرد؛

کرمان، بی حاشیه‌ترین استان در برگزاری مسابقات فوتبال

سرپرست هیئت فوتبال کرمان گفت: در رقابت‌های فصل گذشته فوتبال به لطف خدا، تلاش مسئولان و همت نیروی انتظامی، بی حاشیه‌ترین استان در برگزاری مسابقات بودیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محسن سلاجقه، سرپرست هیئت فوتبال استان کرمان در دیدار اعضای هیئت فوتبال استان کرمان با سردار عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به بزرگداشت هفته نیروی انتظامی، این هفته را به نیرو‌های خدوم انتظامی استان کرمان تبریک گفت و با اعلام اینکه تاکنون ارتباط خوبی بین نیروی انتظامی و هیئت فوتبال استان برقرار بوده، از همکاری این دستگاه در برقراری نظم و امنیت به ویژه در بحث برگزاری رقابت‌های ورزشی در سطح استان تشکر و قدردانی کرد و گفت: به لطف خدا، تلاش مدیران و همت نیرو‌های خدوم انتظامی استان، ما فصل گذشته، بی حاشیه‌ترین استان در برگزاری مسابقات بودیم.

او افزود: فصل آینده، شرایط حساس‌تر شده است و در کنار اینکه از مس کرمان انتظار می‌رود برنامه ریزی کند تا لیگ برتری شود، ما شاهد حضور دو تیم هم از استان کرمان در لیگ برتر کشور هستیم.

سلاجقه با اشاره به اینکه ۵۵ تیم کشوری داریم، تصریح کرد: امروز ما نسبت به استان خوزستان در تیم‌های کشوری جلوتر هستیم.

او با اعلام اینکه با شروع مسابقات در سه شهرستان کرمان، سیرجان، رفسنجان و گاهی نیز بم هر هفته مسابقه کشوری داریم، تأکید کرد: این می‌طلبد یک برنامه منسجم تری داشته باشیم تا امسال نیز به خوبی و خوشی رقابت‌ها را برگزار کنیم.

سلاجقه بیان داشت: یکی از حسن‌های برگزاری رقابت‌ها طی فصل آینده این است، فعلاً رقابت‌ها به خاطر جلوگیری از شیوع کرونا، بدون تماشاگر برگزار می‌شوند.

سرپرست هیئت فوتبال استان کرمان گفت: البته صحبتی است از بهمن ماه، ورزشگاه‌ها باید با یک سوم ظرفیت خود پذیرش تماشاگر داشته باشند.

سلاجقه افزود: سیرجان پارسال با یک همت خیلی خوبی که از سوی مسئولان شهر و گل گهر حاکم بود، توانستیم استادیوم را به موقع تحویل دهیم و مواردی که از سوی یگان ویژه مطرح بود را رعایت کنیم و بدین ترتیب ایمنی استادیوم تا ۹۵ درصد حاصل شد.

او تصریح کرد: در رفسنجان نیز منتظر مسئول برگزاری مسابقات هستیم تا ایرادات را اعلام کند و ما بتوانیم ایرادات را به موقع برطرف کنیم.

سلاجقه از نیروی انتظامی به واسطه همراهی و هم یاری همیشگیش با فوتبال قدردانی کرد.

علیرضا دادگر دبیر هیئت فوتبال استان کرمان نیز با اعلام اینکه مسابقات کشوری را بدون هیچ اتفاقی به پایان رساندیم، بیان داشت: لازم دانستیم حضوری از دوستان به واسطه همکاری خوب خود در فصل گذشته قدردانی کنیم.

او گفت: فصل آینده شرایطی پیش آمده با توجه به اینکه دو تیم لیگ برتری سیرجان و رفسنجان و مس کرمان در لیگ یک را داریم و از آنجایی که ممکن است در هفته دو تا سه بازی کشوری در کرمان انجام شود، پس لازم دانستیم هماهنگی‌های لازم را داشته باشیم، تا با کمترین مشکلی با همراهی نیروی انتظامی این روز‌ها را بگذرانیم.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار