تقی پور با اشاره به حمایت رئیس جمهور فرانسه در حمایت از توهین کنندگان به پیامبر اسلام، خواستار تحریم کالاهای فرانسوی شد.

کالاهای فرانسوی تحریم شودبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا تقی‌پور انواری، نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در تذکری شفاهی در صحن علنی مجلس شورای اسلامی گفت: طبق اصل ۱۵۲ قانون اساسی، سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران بر اساس نفی هرگونه سلطه جویی و سلطه پذیری و حفظ استقلال همه جانبه و تمامیت ارضی کشور است.

او ادامه داد: لازمه این امر استمرار توجه و دقت در حرکات و رفتار دشمنان و در رأس آن شیطان بزرگ، استقلال و تمامیت ارضی این کشور پهناور اسلامی است.

تقی پور اظهار کرد: در کمال وقاحت و خباثت مکرراً و در طول چهار دهه از عمر پر برکت انقلاب اسلامی آمریکا همواره  شیطنت، کارشکنی و دشمنی با این ملت شریف اصرار ورزیده است.

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: ساز ناکوک مبارزه با شیطان بزرگ، با وجود دشمنی تمام عیار این کشور و ملت ایران در راستای تحریف حقایق و مکمل تحریم‌های ظالمانه است. بر تمام علاقه‌مندان استقلال کشور واجب است که در زمینه در تمام زمینه‌ها به خصوص در حوزه اقتصادی به فکر تأمین استقلال کشور باشند و از دشمنی استکبار جهانی و هم‌پیمانان آن غافل نباشند. با وحدت کلمه و با بسیج و تقویت همه‌ امکانات باید از استقلال کشور صیانت کرد.

او گفت: رفتار شریرانه رئیس جمهور فرانسه در حمایت از توهین کنندگان به ساحت پیامبر مهربانی و رحمة لالعالمين را محکوم می‌کنیم و می‌گوییم «ای مگس! عرصه سیمرغ نه جولانگه توست/ عرض خود می‌بری و زحمت ما می‌داری.»

تقی پور در پایان تأکید کرد: دستگاه دیپلماسی کشور برخورد جدی با ناقضان حقوق بین الملل و دولت‌های هتاک و شیطان صفتان را در دستور کار قرار دهد و ملت بزرگ ایران و مجلس انقلابی تحریم کالاهای فرانسوی را دنبال کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۶ ۰۶ آبان ۱۳۹۹
کدوم کالای ما فرانسویه؟؟؟
آخرین اخبار