نماینده معین آشتیان، تفرش و فراهان در مجلس:

خدمت به مردم روزی مسئولان است

کریمی گفت: هرکسی می‌تواند باید بدون منت و ریا برای مردم قدم بردارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  علی اکبر کریمی نماینده معین مردم آشتیان، تفرش و فراهان در مجلس شورای اسلامی در جلسه با مسئولان شهرستان فراهان در بخش خنجین گفت: خدمت به مردم روزی مسولان است و هرکسی توان دارد باید بدون منت و ریا برای آنان قدم بردارد.

کریمی بخش خنجین را از مناطق محروم استان مرکزی برشمرد و افزود: در برنامه ریزی‌ها باید به این بخش توجه ویژه‌ای شود.

او با بیان اینکه بیشتر جمعیت شهرستان در روستا‌ها ساکن هستند اضافه کرد: از تمامی ظرفیت‌ها برای شناسایی و حل مشکلات روستا‌ها استفاده خواهیم کرد و در تلاش هستیم با شناسایی ظرفیت‌های موجود و تبدیل آن‌ها به فرصت در جهت آبادانی روستا‌ها تلاش کنیم.

حسین معمارنیا سرپرست فرمانداری فراهان در این جلسه گفت: رفع مشکلات و نیاز‌های مردم از اولویت‌ها است و به عنوان نماینده دولت از همه توان خود برای ارائه بهترین و با کیفیت‌ترین خدمات به مردم استفاده خواهیم کرد.

معمارنیا با بیان اینکه وظیفه اصلی مسئولان خدمتگزاری به مردم است و دغدغه اصلی کار و تلاش و حل مشکلات است؛ افزود: در رابطه با انجام کار مردم کوتاهی نمی‌کنیم و موضوعاتی که با همکاری نماینده و مدیران استانی قابل حل باشد، پیگیری خواهیم کرد.

او اضافه کرد: خواسته‌های مردم و مسئولان بخش خنجین استقرار نمایندگی ادارات در این منطقه است که حمایت لازم را برای این مهم خواهیم داشت و برای تحقق آن تلاش می‌کنیم.

سرپرست فرمانداری فراهان بیان کرد: استقرار ادارات نیازمند تعامل و همراهی دستگاه‌های مربوطه است که انتظار میرود دستگا‌های مذکور جهت خدمت رسانی و تحقق خواسته مردم همکاری لازم را انجام دهند و شاهد کاهش مشکلات مردم باشیم.

او با بیان اینکه بیشتر جمعیت شهرستان در بافت روستایی و در روستا‌ها ساکن هستند تصریح کرد: از تمام ظرفیت‌ها برای آبادانی روستا‌ها استفاده می‌کنیم و در زمان کوتاهی که این سمت را عهده دار شده ام در این راستا نشست‌های متعددی با مدیران استانی برگزار کرده ایم که نتایج مطلوبی نیز بدست آمده است.

مهمترین محور‌های مورد بحث در این دیدار بررسی مشکلات روستایی، استقرار ادارات، جاده‌ها، عمرانی و حوزه بهداشت و درمان بود.

همچنین در جلسه‌ای در محل دفتر امام جمعه فرمهین، مسائل و مشکلات این شهر مورد بررسی قرار گرفت و تصمیماتی اتخاذ شد.

نماینده معین مردم آشتیان، تفرش و فراهان در مجلس شورای اسلامیو مسئولان شهرستان فراهان در بدو ورود به شهرخنجین با حضور در گلزار شهدای شهر ضمن عطرافشانی و گلباران قبور شهدا به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کردند.

انتهای پسام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.