اپل اکنون یک میلیارد گوشی هوشمند فعال در جهان دارد

شرکت اپل موفق شده تا یک میلیارد مشترک فعال را از سراسر دنیا به سمت مجموعه خود جذب کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط تحلیلگران بازار فروش تلفن‌های هوشمند، شرکت اپل هم اکنون بیش از ۱ میلیارد گوشی هوشمند فعال در جهان دارد. نیل سیبارت، یکی از تحلیلگران مورد نظر در وبلاگ رسمی خود در این باره نوشت: "اکنون یک میلیارد نفر از گوشی‌های آیفون استفاده می‌کنند. بر اساس تخمین‌های صورت گرفته شرکت اپل مرز یک میلیارد کاربر فعال را ماه پیش گذرانده است. پس از ۱۳ سال فعالیت در حوزه گوشی‌های هوشمند شرکت اپل توانسته همواره یکی از برترین مجموعه‌ها باشد و بیشترین تعداد تلفن‌ با کاربران فعال را به بازار جهانی عرضه کند".

وی همچنین در ادامه پست خود در وبلاگ افزود: "رقبای این شرکت یا به طرز خجالت‌آوری از اپل کپی‌برداری می‌کنند یا در بهترین حالت به میزان قابل توجه‌ای از این مجموعه الهام می‌گیرند". افزایش تعداد کاربران فعال یک خبر بسیار خوب برای شرکت اپل است چرا که این به معنای بیشتر شدن میزان تقاضا است. این افراد نه تنها به سرویس‌های اینترنتی اپل نیاز دارند بلکه برای تعمیرات و خرید گوشی‌های جدید اپل به فروشگاه‌های این شرکت مراجعه خواهند کرد. 

برنامه‌ریزی هوشندانه اپل برای درآمدزایی بیشتر


بیشتر بخوانید


برنامه‌ریزی هوشندانه اپل برای درآمدزایی بیشتر

پس از آن که فروش محصولات شرکت اپل در سال ۲۰۱۵ افزایش پیدا کرد، این مجموعه تصمیم هوشمندانه‌ای گرفت و سعی کرد سرویس‌های بیشتری را به کاربرانش ارائه دهد. با این برنامه اپل توانست درآمد ۲۵ میلیارد دلاری خود را در مدتی کم به ۵۰ میلیارد دلار برساند. اکنون با رشد چشم‌گیر کاربران فعال این شرکت افراد باید برای کسب اطلاعات در رابطه با درآمد سال مالی ۲۰۲۰ اپل تا آخر این هفته صبر پیشه کنند. این مجموعه در زمان مذکور گزارش مالی چهار ماه اخیر خود را در اختیار رسانه‌ها قرار می‌دهد.

شرکت اپل در سه فصل ابتدایی سال ۲۰۲۰ تنها از سرویس‌های آنلاین خود مبلغ ۳۹.۲ میلیارد دلار درآمد داشته است. گفتنی است؛ سرویس‌های درآمدزایی آنلاین اپل شامل Apple Pay، the Apple Store، the App Store، iCloud، Apple Music، Apple TV+، Apple Arcade، Apple News+، Apple Care+و iTunes می‌شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار