فرماندار منوجان گفت: اهل سنت و شیعه توهین‌های غرب به پیامبر اسلام (ص) را محکوم می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمد محمودی، فرماندار شهرستان منوجان در جلسه کمیته اقوام و مذاهب شهرستان منوجان با اشاره به وحدت و همدلی مسئولان منوجان گفت: ائمه جمعه در دو بخش مرکزی و آسمینون، محور وحدت در شهرستان منوجان هستند و برای ما افتخار است مسئله‌ای را که دغدغه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است، دنبال کنیم.

او افزود: ایران برای هیچ کشوری تهدید نیست؛ بلکه دست کشور‌های همسایه را برای ایجاد وحدت می‌گیرد.

محمودی بیان کرد: عامل موفقیت انقلاب ما، وجود رهبریت و وحدت بود و اکنون ما نیز باید به فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) گوش فرا دهیم.

فرماندار منوجان با بیان اینکه شیعه و سنی در شهرستان منوجان از هم جدا نیستند؛ بلکه با هم متحد هستند، افزود: همه اهل سنت و تشیع، توهین‌های غرب به پیامبر اسلام (ص) را محکوم می‌کنند و این مسئله چه از روی آگاهی و چه از روی نادانی صورت گرفته باشد، برای جهان اسلام قابل قبول نیست.

محمد محمودی اشاره‌ای به حواشی ایجاد شده در فضای مجازی از سوی دشمنان کرد و گفت: جای تاسف است که بعضا برخی فیلم‌ها و دست نوشته‌های دشمنان را در فضای مجازی بازارسال کرده و به دشمنان برای ایجاد حاشیه در کشور کمک می‌کنند.

حجت الاسلام رضا احمدی نیک، امام جمعه بخش آسمینون در این جلسه گفت: وحدت یک نعمت است که خداوند در قرآن به آن اشاره کرده است. 

او افزود: یکی از منادی وحدت قرآن کریم است که مسلمانان را به هم نزدیک می‌کند و در این راه هر کس اختلاف ایجاد کند، کار دشمن را انجام داده است.

حجت‌الاسلام مجید پوراسلامی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان منوجان با اشاره به شهدای اهل تسنن گفت: این  موضوع نشان از وحدت و همدلی اهل تسنن و تشیع دارد.

او با اشاره به وجود ۴ شهرستان در استان کرمان که در آن ها افرادی از دو مذهب تسنن و تشیع زندگی می کنند، بیان کرد: یکی از این ۴ شهرستان، منوجان هست که وحدت و اتحاد خوبی بین افراد از دو مذهب شیعه و سنی حاکم است. 

حجت الاسلام پوراسلامی وحدت را  نشانه قدرت عنوان کرد. 

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.